Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Radzanowo i Zakładu Gospodarczego działającego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie na 2020r.

Gmina Radzanowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-451 Radzanowo, Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 261 34 97 , fax. 24 261 34 97
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzanowo
    Płocka 32
    09-451 Radzanowo, woj. mazowieckie
    tel. 24 261 34 97, fax. 24 261 34 97
    REGON: 61101605700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzanowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Radzanowo i Zakładu Gospodarczego działającego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie na 2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi dla zadania pn. Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Radzanowo i Zakładu Gospodarczego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie na 2020r. 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań: 1) Zadanie 1 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarczego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie na 2020r., 2) Zadanie 2 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Radzanowo na 2020r. 3. Zamówienie finansowane będzie ze środków Zakładu Gospodarczego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie oraz z budżetu Gminy Radzanowo. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1: 1) przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarczego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie w ilości 43.000 litrów, 2) dostawy oleju napędowego odbywać się będą w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 roku. 3) dostawy odbywać się będą dwa razy w tygodniu. Jednorazowa średnia dostawa oleju napędowego wynosić będzie około 450 litrów. 4) dostawy odbywać się będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy do zbiorników pojazdów wskazanych przez Zamawiającego i do kanistrów. Zamawiający dopuszcza odbiór oleju napędowego ze stacji Wykonawcy, lecz zlokalizowanych nie dalej niż 10 km od siedziby Zakładu Gospodarczego tj. Radzanowo, ul. Rolna 4. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2: 1) przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Radzanowo w ilości 2.500 litrów, 2) dostawy oleju napędowego odbywać się będą w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 roku. 3) dostawy odbywać się będą w miarę potrzeb Zamawiającego. Ilości jednorazowych dostaw uzależnione będą od potrzeb faktycznych lecz nie mniejszych niż 100 litrów. 4) dostawy odbywać się będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy do zbiorników urządzeń wskazanych przez Zamawiającego i do kanistrów. 6. Faktycznie dostarczona ilość paliwa dla zadań 1 i 2, potwierdzona będzie przez wskazanego przedstawiciela Zamawiającego wpisem na karcie dostaw paliw. Zatwierdzona w karcie paliw ilość paliwa będzie podstawą do wystawienia faktur VAT. 7. Faktury VAT dla zadania nr 1 wystawiane będą: a) za okres od 1 do 15 dnia każdego miesiąca, b) za okres od 16 dnia każdego miesiąca do ostatniego dnia każdego miesiąca. 8. Faktury VAT dla zadania nr 2 wystawiane będą po każdorazowej dostawie. 9. Miejscem dostawy oleju napędowego dla zadania nr 1 będzie siedziba Zakładu Gospodarczego w Radzanowie przy ul. Rolnej 4. 10. Miejscem dostawy oleju napędowego dla zadania nr 2 będzie: 1) Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Juryszewo, 2) Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Ciółkówko, 3) Oczyszczalnia Ścieków w miejscowości Woźniki, 10. Zamawiający zastrzega, że podane ilości dla zadań nr 1 i nr 2 są ilościami szacunkowymi, obrazują możliwą wielkość przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów paliwa bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 11. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zagwarantuje ciągłość dostaw oraz wysoką jakość dostarczonego paliwa zgodnie z obowiązującymi normami jakości i przepisami. 12. Koszty dostaw paliwa oraz wszystkie inne koszty Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w oferowaną cenę jednostkową. 13. Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy pomniejszone o zadeklarowany w ofercie przez Wykonawcę upust cenowy. 14. Do wyceny przedmiotu zamówienia Wykonawca przyjmie cenę brutto na dystrybutorze z dnia poprzedzającego dzień składania ofert pomniejszoną o proponowany upust cenowy wyrażony w zł/litr brutto (stały w okresie trwania umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót paliwami płynnymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, zakres pełnomocnictwa dotyczy co najmniej: reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy), 2) Dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach