Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Wrocławska 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2311885 wew. 240 , fax. 032 2317623
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
ul. Wrocławska 1 1
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2311885 wew. 240, fax. 032 2317623
REGON: 27307301300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego letniego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 23 500 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rodzaj - przedmiot zamówienia - Dostawa oleju napędowego letniego(KOD CPV - 09134220-5) w ilości 23 500 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach. Iloś - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091342205
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 z 2007, poz. 1655 ze zm. ), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie za
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 z 2007, poz. 1655 ze zm. ), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do art. 24 ust. 1 - 2 ustawy, a także spełniają warunki określone w SIWZ. Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona poprzez analizę formalną i merytoryczną dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę według formuły ; spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - stosownie do art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605) Zamawiający żąda przedstawienia: 1. Oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu - według Załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez wykonawcę (oferenta)!
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 25 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach
Dodano: 2016-03-31 - Zakup paliw ciekłych na potrzeby Straży Miejskiej w Częstochowie
Dodano: 2016-03-22 - Zakup paliw ciekłych na potrzeby Straży Miejskiej w Częstochowie.
Dodano: 2016-03-10 - Zakup i dostawa paliw ciekłych na potrzeby Straży Miejskiej w Częstochowie.
Dodano: 2015-12-22 - Zakup i dostawa paliw ciekłych na potrzeby Straży Miejskiej w Częstochowie.
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pszczynie
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 24 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach.
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla środków transportu i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Dodano: 2015-08-26 - Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pszczynie
Dodano: 2015-08-11 - Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pszczynie
Dodano: 2015-05-06