Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego (lekkiego) po cenach specjalnych dla statku rybackiego (przystosowanego do badań). BALTICA / GDY - 100 /

Morski Instytut Rybacki w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7356100, 7356105, 7356108 , fax. 058 7356110
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Morski Instytut Rybacki w Gdyni
    ul. Kołłątaja 1 1
    81-332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, fax. 058 7356110
    REGON: 00014473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo - Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego (lekkiego) po cenach specjalnych dla statku rybackiego (przystosowanego do badań). BALTICA / GDY - 100 /
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju napędowego (lekkiego) po cenach specjalnych dla statku rybackiego (przystosowanego do badań). BALTICA / GDY - 100 / O wartości przedmiotu zamówienia > 14 000 EURO < 193.000 EURO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091342009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wnoszenia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadają aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia ; w okresie ostatnich trzech lat wykonali z należytą starannością dostawę paliwa w ilości 200 ton/rok na statek o wielkości nie mniejszej niż 500 BRT, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. netto 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; dysponują specjalistycznym sprzętem do przewozu paliwa tj. cysternami samochodowymi z własnym urządzeniem podającym paliwo do zbiorników statku w ilości: minimum 2 szt., jedna o pojemności 10 000 litrów oraz jedna o pojemności 30 000 litrów dysponują co najmniej dwoma osobami, które będą wykonywać zamówienie z informacjami nt kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych czynności. 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). Z dokumentu powinno wynikać, że ubezpieczeniem objęte są usługi związane z tankowaniem paliwa na statki. Dokument musi być ważny w dniu, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż w przypadku wyboru jego oferty, po upływie terminu ważności dokumentu ubezpieczeniowego odnowi ubezpieczenie, na co najmniej takich samych warunkach na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (ROZDZIAŁ V SIWZ pkt 1, ust.1,2,3,4). 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z Formularzem Oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ -złożonym w formie oryginału ) następujących oświadczeń i dokumentów (ułożonych kolejno): 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca zobowiązany jest do złożenia i załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2) aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 3) Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług o dostawy paliwa w ilości minimum 200 ton/rok dla statku o wielkości nie mniejszej niż 500 BRT, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł netto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. od 01.01.2007 do 31.12.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi/dostawy zostały wykonane należycie - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług (np. referencje) - złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami nt. zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 5) wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca złożony na druku własnym. 6) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). Z dokumentu powinno wynikać, że ubezpieczeniem objęte są usługi związane z tankowaniem paliwa . Dokument musi być ważny w dniu, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż w przypadku wyboru jego oferty, po upływie terminu ważności dokumentu ubezpieczeniowego odnowi ubezpieczenie, na co najmniej takich samych warunkach na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Do oferty należy załączyć kopię aktualnej polisy poświadczoną za zgodność z oryginałem. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca zobowiązany jest do złożenia i załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualnej informacji właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca załączy: 1) aktualne świadectwo jakości oleju napędowego zgodnie z obowiązującymi przepisami dla dostaw oleju napędowego na statki - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Do oferty należy dołączyć również: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - parafowany - złożony na druku stanowiącym załącznik B do SIWZ; WZÓR UMOWY - parafowany i wypełniony stanowiący Załącznik C do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach