Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego /lekkiego/ po cenach specjalnych dla statku rybackiego /przystosowanego do badań/. BALTICA / GDY - 100 /

Morski Instytut Rybacki w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7356100, 7356105, 7356108 , fax. 058 7356110
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Morski Instytut Rybacki w Gdyni
    ul. Kołłątaja 1 1
    81-332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, fax. 058 7356110
    REGON: 00014473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA BADAWCZO-ROZWOJOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego /lekkiego/ po cenach specjalnych dla statku rybackiego /przystosowanego do badań/. BALTICA / GDY - 100 /
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju napędowego /lekkiego/ po cenach specjalnych dla statku rybackiego /przystosowanego do badań/. BALTICA / GDY - 100 /
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091342009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wnoszenia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: w okresie ostatnich trzech lat wykonali z należytą starannością dostawę paliwa w ilości 200 ton/rok na statek o wielkości nie mniejszej niż 500 BRT, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. netto dysponują specjalistycznym sprzętem do przewozu paliwa tj. cysternami samochodowymi z własnym urządzeniem podającym paliwo do zbiorników statku w ilości: minimum 2 szt., jedna o pojemności 10 000 litrów oraz jedna o pojemności 30 000 litrów dysponują co najmniej dwoma osobami, które będą wykonywać zamówienie z informacjami nt kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych czynności 1) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). Z dokumentu powinno wynikać, że ubezpieczeniem objęte są usługi związane z tankowaniem paliwa na statki. Dokument musi być ważny w dniu, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż w przypadku wyboru jego oferty, po upływie terminu ważności dokumentu ubezpieczeniowego odnowi ubezpieczenie, na co najmniej takich samych warunkach na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1) Wykaz wykonanych, z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. od 01.12.2007 do 30.11.2009 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), dostaw paliwa w ilości minimum 200 ton/rok dla statku o wielkości nie mniejszej niż 500 BRT, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł netto (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług (np. referencje) - złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. W celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). Z dokumentu powinno wynikać, że ubezpieczeniem objęte są usługi związane z tankowaniem paliwa . Dokument musi być ważny w dniu, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż w przypadku wyboru jego oferty, po upływie terminu ważności dokumentu ubezpieczeniowego odnowi ubezpieczenie, na co najmniej takich samych warunkach na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Do oferty należy załączyć kopię aktualnej polisy poświadczoną za zgodność z oryginałem. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym przez zamawiającego wymaganiom, Wykonawca załączy: 1) Aktualne Świadectwo jakości oleju napędowego zgodnie z obowiązującymi przepisami dla dostaw oleju napędowego na statki - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Do oferty należy dołączyć również: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - parafowany - złożony na druku stanowiącym załącznik B do SIWZ; WZÓR UMOWY - parafowany i wypełniony stanowiący Załącznik C do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.noweprzetargi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach