Gmina Liniewo ogłasza przetarg
- Adres: 83420 Liniewo, ul. Dworcowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 878 520 , fax. 586 878 522
- Data zamieszczenia: 2018-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Liniewo
ul. Dworcowa 3
83420 Liniewo, woj. pomorskie
tel. 586 878 520, fax. 586 878 522
REGON: 19167519000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego i benzyny do pojazdów i urządzeń stanowiących własność gminy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a). Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oleju napędowego w ilości do 30 tys. litrów rocznie oraz benzyny PB 95 w ilości do 3 tys. litrów rocznie. b) Zgodnie z art.3 ust. 1 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 427.) dostarczane paliwa powinny spełniać wymagania jakościowe określone dla danego paliwa, ze względu na ochronę środowiska, wpływ na zdrowie ludzi oraz prawidłową pracę silników zamontowanych w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach. c) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, należytą starannością, rzetelnie, terminowo, bezpiecznie, przy zachowaniu dobrej jakości przedmiotu zamówienia. d) Przedmiot umowy zostanie wykonany na warunkach określonych w postanowieniach niniejszej umowy oraz w złożonej ofercie, stanowiącej integralną część umowy. e) Odbiór oleju napędowego benzyny bezołowiowej polegać będzie na tankowaniu pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy, z których co najmniej jedna znajdować się będzie w odległości maksymalnie do 10 km od siedziby Zamawiającego licząc odległość po drogach utwardzonych. Odbiór odbywać się będzie bezgotówkowo. Wykonawca będzie wystawiał każdorazowo faktury VAT, która musi zawierać: datę tankowania, rodzaj i ilość pobranego paliwa, cenę paliwa z uwzględnieniem upustu, markę i nr rej pojazdu, nazwisko i imię osoby pobierającej, czytelny podpis osoby pobierającej. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający uzna za spełniony wymóg udokumentowania wymagania poprzez złożenie oświadczenia zawierającego informację o zatrudnieniu osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane złożonego Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oraz ponownie w dniu odbioru robót. Oświadczenie musi zawierać informację dotyczącą pracownika, jego stanowiska oraz informację na temat zawartej umowy o pracę. Zamawiający w przypadku stwierdzenia naruszenia wymagań Kodeksu pracy powiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SIWZ. 4) cennik danego rodzaju paliwo objętego ofertą – wyciąg z cennika Rafinerii na dzień 30.03.2018 r.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
Dodano: 2024-04-19 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Gminy Ustka
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Gminy Ustka
Dodano: 2024-02-20 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego do siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni w roku 2024
Dodano: 2024-02-18 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby ABRUKO Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-07 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby „ABRUKO PLUS” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-07 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego do siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni w roku 2024
Dodano: 2024-01-16 - Dostawa paliwa do pojazdów zamawiającego
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa oleju napędowego w 2024r
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa paliwa do pojazdów zamawiającego
Dodano: 2023-11-09