Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 NA POTRZEBY GMINY KŁODAWA W ROKU 2019

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 62-650 Kłodawa, ul. Dąbska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 730 622 , fax. 632 730 688
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Dąbska 17
    62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie
    tel. 632 730 622, fax. 632 730 688
    REGON: 31101921400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 NA POTRZEBY GMINY KŁODAWA W ROKU 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby Gminy Kłodawa – dla następujących jednostek: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie, Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłodawie, Zarząd Budynków i Usług Komunalnych w Kłodawie, Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Kłodawie, w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 roku. 2) W zakres zamówienia wchodzi szacunkowa ilość ok. 60.700 litrów oleju napędowego i ok. 1.400 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 (w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości zamówionego oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 i nie może być obciążony z tego tytułu żadnymi kosztami. 3) Dostawa realizowana będzie na stacji paliw Wykonawcy, nie dalej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 4) Wykonawca musi przy realizacji zamówienia określonego przez Zamawiającego zapewnić możliwość całodobowego tankowania paliwa, od poniedziałku do niedzieli. 5) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych ilości oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95, a faktury będą wystawiane w następujący sposób: Nabywca: Gmina Kłodawa, ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa, NIP 6662002490 Odbiorca: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie, lub Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłodawie lub Zarząd Budynków i Usług Komunalnych w Kłodawie lub Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Kłodawie. 6) Zamawiający dopuszcza realizację dostaw oleju napędowego w systemie bezgotówkowego zakupu za pomocą kart flotowych lub równoważnych. 7) Wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Wykonawca każdorazowo w trakcie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego przedstawi dokument dostaw, wskazujący dostawcę (producenta) oferowanych paliw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających w/w warunek udziału zostaną uznani Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymienionymi w niniejszym zamówieniu, tj. olej napędowy i benzyna bezołowiowa Pb 95, zgodnie z ustawą Prawo Energetyczne - zezwolenie/koncesja (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 755) - nie dotyczy wyłączeń ustawowych, co potwierdzi Wykonawca w oświadczeniu zawartym w Formularzu ofertowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik Nr 4 do SIWZ, - zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach