Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych należących do ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach i Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Żeromskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 081 5162478
  • Data zamieszczenia: 2011-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    ul. Żeromskiego 3 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 081 5162478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/57
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych należących do ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach i Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych należących do ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach i Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie. CPV (wspólny słownik zamówień): Kod CPV 09.13.41.00-8 Olej napędowy 09.13.21.00-4 Benzyna bezołowiowa Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dokonywana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb zamawiającego w formie bezgotówkowych transakcji na stacjach Wykonawców. Zamawiający zastrzega, że powyższe ilości ujęte do zamówienia są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie, w zależności od zapotrzebowania. Są to ilości podane na podstawie zużycia w 2011 roku. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, w miarę potrzeb, bezgotówkowe zakupy paliw na stacji wykonawcy. Zamówienie obejmuje dostawę oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych należących do ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach i Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie, w ilości około 10 000 litrów oleju napędowego i około 3 500 litrów etyliny Pb 95. Na w/w usługę Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 74 000,00 zł brutto. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 10 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający, przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego. Podane wyżej wielkości zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu. Zmniejszenie wielkości zamówienia nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy z tego powodu. Paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 roku Nr 221, poz. 1441) oraz wymagania norm: - PN-EN 590;2009 Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań; - PN-EN 228:2009 Paliwa do pojazdów samochodowych - Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: 1 200,00 PLN. 1. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem (z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego) na rachunek bankowy nr: 11 1240 2438 1111 0010 0683 5412. Wadium należy wnieść (wpływ na konto Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp. Wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale dołączając do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/57
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach