Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego i benzyny

Gmina Jonkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 512 92 32 , fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
  • Data zamieszczenia: 2013-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jonkowo
    ul. Klonowa 2 2
    11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 512 92 32, fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
    REGON: 51074316600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jonkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego i benzyny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów Zamawiającego oraz pojazdów i sprzętu znajdującego się w dyspozycji jednostek ochotniczej straży pożarnej w gminie Jonkowo, w systemie bezgotówkowym. Przez dostawy należy rozumieć tankowanie paliwa do zbiorników pojazdów oraz tankowanie do kanistrów w określonej stacji paliw wybranego Wykonawcy. 2. Zakres zamówienia: 1) Szacunkowa ilość zamawianego paliwa wynosi: a) olej napędowy (ON) - 16.500 litrów, b) benzyna (Pb-95) - 800 litrów 2) Ilość paliwa tankowanego w kolejnych miesiącach roku może być różna w zależności od bieżących potrzeb użytkowników środków transportu. 3) Określone w pkt. 1 ilości paliwa są ilościami prognozowanymi ustalonymi do końca 2013 r. i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do faktycznej wielkości dostawy i należnej odpłatności. 3. Wykonawca musi zapewniać możliwość tankowania pojazdów w stacji paliw w dni powszednie, co najmniej przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek) przy czym 4 dni w tygodniu co najmniej w godzinach od 7:00 do 18:00 a jeden raz w tygodniu (wskazane w piątek) do godz. 20:00. 4. Każdą ilość wydanego paliwa Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić w aktualnej karcie drogowej pojazdu. 5. Warunki gwarancji jakości oleju napędowego i benzyny bezołowiowej: 1) Wykonawca zagwarantuje jakość paliwa odpowiadającą wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu tankowania, 2) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliwa na każde życzenie Zamawiającego, 3) Wykonawca pokryje Zamawiającemu wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanego paliwa (niezgodności z normami). 6. Rozliczenia finansowe: 1) Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawcą będzie odbywać się, w formie bezgotówkowej - przelewem płatnym przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty doręczenia faktury zbiorczej z dostaw częściowych (doraźnych tankowań), wystawionej po zakończeniu miesięcznego okresu rozliczeniowego w ostatnim dniu każdego miesiąca. 2) Podstawą rozliczenia będą zbiorcze zestawienia wydania paliw, potwierdzone przez kierujących upoważnionych pisemnie do pobierania paliw. 3) Należność za sprzedaną każdorazowo ilość paliw naliczana będzie wg cen obowiązujących na stacji w dniu tankowania z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę stałego rabatu. Zaoferowany przez Wykonawcę rabat do ceny brutto 1 litra paliwa będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy. 4) Do faktury Wykonawca załączy zestawienie za okres rozliczeniowy zawierające: a) daty tankowania, b) imię i nazwisko osoby pobierającej paliwo, c) numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, d) ilość zatankowanego paliwa (ON, Pb95) do zbiornika samochodowego oraz kanistrów, e) ceny jednostkowe brutto obowiązujące na stacji w dniu tankowania, f) wyliczona wartość brutto po uwzględnieniu zaoferowanego rabatu odpowiadającą wartości brutto na fakturze. g) podpis osoby pobierającej paliwo. Wzór zestawienia zbiorczego przedstawia Załącznik Nr 7 SIWZ 4) Z uwagi na częste zmiany cen na rynku paliw Zamawiający przewiduje, że maksymalną wartość nominalną zobowiązania Zamawiającego będzie stanowiła kwota odpowiadająca całkowitej cenie ofertowej określonej w ofercie wybranego Wykonawcy. 7. Zaleca się, aby wykonawca zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091342205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt dojazdu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska/ zakładka: zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach