Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego grzewczego w sezonie 2022/2023

Gmina Lipce Reymontowskie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-127 Lipce Reymontowskie, Reymonta 24
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8316197, 46 8316166
  • Data zamieszczenia: 2022-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipce Reymontowskie
    Reymonta 24
    96-127 Lipce Reymontowskie, woj. łódzkie
    tel. 46 8316197, 46 8316166
    REGON: 750148302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego grzewczego w sezonie 2022/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:sukcesywna dostawa oleju napędowego do celów opałowych o parametrach zgodnych z normą PN-C-96024:2011 dla L1:- gęstość w temp.15 0C - max do 0.86 g/ml- temperatura zapłonu - nie niższa niż 56 ºC- temperatura płynięcia nie wyższa niż – (-20 ºC)- lepkość kinematyczna w temp. 20 ºC – nie większa niż 6,00 mm2/s- wartość opałowa - minimum do 42 600 kJ/kg- zawartość siarki - max do 0,1 %- zawartość zanieczyszczeń stałych - nie większa niż 24 mg/kg- zawartość wody - nie większa niż 200 mg/kgw ilości około 85 m3 do kotłowni należących do Zamawiającego, mieszczących się w:a) Szkole Podstawowej w Lipcach Reymontowskich,b) Szkole Podstawowej w Mszadli,c) Szkole Podstawowej w Drzewcach,d) Gminnej Bibliotece Publicznej w Lipcach Reymontowskich,e) Gminnym Ośrodku Zdrowia w Lipcach Reymontowskich.f) Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipcach Reymontowskichg) Ochotniczej Straży Pożarnej w Wólce Krosnowskiej.2. Wymieniona w punkcie 1 ilość oleju opałowego ma charakter orientacyjny i będzie dostosowana do potrzeb Zamawiającego w zależności od warunków pogodowych. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będziewynagrodzenie odpowiadające wartości faktycznie dostarczonego oleju napędowego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie względem Zamawiającego z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości oleju napędowego.3. Olej opałowy musi posiadać świadectwo jakości i musi posiadać parametry nie gorsze niż te wymienione w pkt. 1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport asortymentu do miejsc przeznaczenia oraz wyładunek.5. Dostawy oleju opałowego realizowane będą sukcesywnie w godz. 8-14, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem Zamawiającego zgłoszonym telefonicznie lub e-mailowo w dniach pracy instytucji.6. W przypadku przyjmowania oleju w warunkach rzeczywistych i kontrolowania jego ilości na podstawie wskazań przepływomierza, Zamawiający ma prawo żądać okazania świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której będzie dokonywany rozładunek oleju opałowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 6 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.b) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowejWymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1385 z późn. zm.)c) sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średniZ ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.d) zdolności technicznej lub zawodowejW celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca wykaże 2 dostawy o wartości minimum 100 tys. zł brutto każda, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostaływykonane oraz Wykonawca musi załączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywa-ne, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jestw stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach