Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego grzewczego (opałowego)

Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna) ogłasza przetarg

  • Adres: 57-330 Szczytna, ul. Wolności 42/13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8683305 , fax. 074 8683020
  • Data zamieszczenia: 2013-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna)
    ul. Wolności 42/13 42/13
    57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8683305, fax. 074 8683020
    REGON: 00053119200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego grzewczego (opałowego)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zadanie obejmuje dostawę oleju opałowego transportem Wykonawcy (Dostawcy) do kotłowni zlokalizowanych w niżej wymienionych budynkach komunalnych i w poda- nych ilościach: 3.1.1. Budynek Terenowego Klubu Sportowego Hutnik ul. Sienkiewicza 1c - do 3.000 litrów 3.1.2. Budynek sali gimnastycznej , ul. Pocztowa 9 - do 20.000 litrów 3.1.3. Budynek Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1 - do 22.000 litrów 3.1.4. Budynek Dom Ludowego we wsi Wolany nr 4 - do 4.000 litrów 3.1.5. Budynek gimnazjum i byłego internatu - do 50.000 litrów Łączna ilość oleju opałowego objętego zamówieniem - do 99.000 litrów 3.2. Podstawowe wymagania jakościowe oleju opałowego Przedmiot zamówienia ma spełniać minimalne wymagania jakościowe określone w normie PN-C-96024:2001 tj.: 1) wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg, 2) temperatura zapłonu min. 56oC, 3) gęstość w temp. 15 o C nie większa niż 860 kg/m3, 4) zawartość siarki nie większa niż 0,2 %m/m, 5) temperatura płynięcia, max -20oC, 6) lepkość kinematyczna w 20oC, max 6,00 mm2/s, 7) zawartość wody max 200 mg/kg, 8) barwa czerwona. 3.3. Sposób potwierdzania przez Wykonawcę (Dostawcę) dotrzymania w/w wymagań jakościowych oleju opałowego. Przy każdej dostawie Wykonawca przekaże Zamawiającemu atest (orzeczenie jakości), potwierdzający spełnianie wymagań jakościowych określonych w w/w normie lub normie równoważnej oraz poda nazwę i adres laboratorium wykonującego analizę dostarczanego oleju. Ponadto Dostawca załączy oświadczenie, iż dołączony do dostawy atest dotyczy tej partii oleju, która jest dostarczana w danym dniu Zamawiającemu. 3.4. Uprawnienia Zamawiającego dotyczące kontroli parametrów jakościowych i ilościowych oleju. 3.4.1. Zamawiającemu przysługuje prawo pobierania próbek oleju w dniu dostawy w obecności przedstawiciela Wykonawcy w celu wykonania analizy laboratoryjnej oleju. Koszt badań oleju obciążą Wykonawcę w przypadku stwierdzenia niedotrzymania któregokolwiek parametru jakościowego, określonego w powoływanej przez Wykonawcę normie. 3.4.2. Takie samo prawo, jak podano powyżej, przysługuje Zamawiającemu w przypadku stwierdzenia niewłaściwego palenia się oleju w kotłach, a uzasadnione przypuszczenia mogą wskazywać na niewłaściwą jakość oleju opałowego. O zamiarze przeprowadzenia badań oleju Zamawiający powiadomi Wykonawcę faxem z trzydniowym wyprzedzeniem, aby umożliwić Wykonawcy obecność przy pobraniu próbek oleju do badań. 3.4.3. Wykonawca zobowiązany jest okazywać przy każdej dostawie, świadectwo legalizacji instalacji pomiarowej, zamontowanej na cysternie dostarczającej olej opałowy. W przypadku stwierdzenia braku świadectwa legalizacji lub utraty jego ważności w przypadkach określonych w świadectwie legalizacji, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru tej partii dostarczanego oleju oraz naliczyć kary umowne. 3.5. Sposób zamawiania dostaw i realizacja płatności. 3.5.1. Zamówienia na dostawę oleju składane będą telefonicznie lub faxem z wyprzedzeniem trzydniowym w stosunku do żądanej daty (terminu) dostawy. 3.5.2. Upoważnionymi przez Zamawiającego osobami do składania zamówień na dostawę oleju do budynków wymienionych w pkt. 3.1. są: a) do budynku wymienionego w pkt. 3.1.2. - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Szczytnej. b) do budynku wymienionych w pkt. 3.1.1. - Zarządca obiektu c) do budynku wymienionego w pkt. 3.1.4. - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Szczytnej. d) do budynku wymienionego w pkt. 3.1.3 - Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Szczytnej. e) do budynku wymienionego w pkt. 3.1.5. - Dyrektor Gimnazjum. 3.5.3. Płatnikami faktur VAT za dostarczony olej będą poszczególne jednostki zamawiające olej opałowy, wymienione powyżej w pkt. 3.5.2. Termin płatności faktur wynosić będzie 30 dni licząc od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego, przelewem bankowym na wskazane w fakturze konto. 3.5.4. Realizacja dostaw będzie odbywała się przy temperaturach rzeczywistych i fakturowanie ma odbywać się za dostawę zamówionej i dostarczonej ilości oleju w temperaturze jaka panowała przy dostawie. 3.6. Uprawnienia Zamawiającego dotyczące wielkości dostaw objętych zamówieniem. W przypadku wykorzystania oleju opałowego w ilościach podanych w pkt 3.1. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, których wartość będzie stanowić nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego W przypadku zwiększenia lub nie wykorzystania oleju przez Zamawiającego w ilościach podanych w punkcie 3.1. Wykonawcy (Dostawcy) nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych i zero groszy). 2. Wadium wnosi się do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w formach określonych w art. 45 ust.6 u.p.z.p.. Wadia wniesione w formach innych niż pieniądz należy dołączyć w oryginale do oferty i złożyć razem z nią w terminie składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: 11 9588 0004 7100 6943 2000 0030, z wpisem do tytułu wpłaty następującego tekstu - RTI -Przetarg olej opałowy. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert. Zamawiający za termin wniesienia wadium uważa termin uznania rachunku bankowego (tj. dzień i godzinę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelewy środków finansowych na rachunek Wykonawcy). 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona, a Wykonawca, który złoży taką ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust.1, 1a, i 2 u.p.z.p.. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również w przypadku, o którym mówi art.46 ust 4a u.p.z.p 8. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust.6 u.p.z.p.. Za dowód wniesienia wadium w formie pieniądza będzie uznawany dokument potwierdzający jego wniesienie w formie przelewu przed terminem składania ofert tzn. wpłata wadium musi zostać dokonana w takim terminie, aby wpłacone pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego do terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uznaje się te, które znajduje się już na koncie Zamawiającego (liczy się data i godzina zaksięgowania wadium na koncie Zamawiającego a nie data wpłaty - polecenia przelewu). Wykonawca, który załączy dowód przelewu wadium, a okaże się, że do terminu składania ofert nie wpłynęło ono na konto Zamawiającego zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. Wadia wniesione w formach innych niż pieniądz należy dołączyć do oferty i złożyć razem z nią w terminie składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczytna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach