Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm plus lub równoważny do kotłowni olejowej w Mniowie ul. Centralna 8, obsługiwanej przez Gminny Zakład Usług Komunalnych w Mniowie

Gminny Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 28-080 Mniów, ul. Centralna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3737004 w. 52 , fax. 413 737 024
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych
    ul. Centralna 9
    28-080 Mniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3737004 w. 52, fax. 413 737 024
    REGON: 29057431900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm plus lub równoważny do kotłowni olejowej w Mniowie ul. Centralna 8, obsługiwanej przez Gminny Zakład Usług Komunalnych w Mniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - olej napędowy grzewczy EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości 145 m3 o temperaturze zapłonu powyżej 560 C, zawartości siarki nie więcej niż 0,10 % m/m, zawartości ciał stałych obcych nie większa niż 24 mg/kg, wartości opałowej nie mniejszej niż 42,6 MJ/kg, zaopatrzony w świadectwo jakości dostarczonego produktu przez jednostkę upoważnioną do wykonywania takich badań. - dostawa oleju napędowego grzewczego w temperaturze referencyjnej 15o. - jednorazowa dostawa oleju w ilości 10 m3 przy zastosowaniu pompy przy autocysternie - oferowana cena netto za 1m3 dostawy oleju napędowego grzewczego na dzień 19 września 2019r. - zbiorniki na olej o pojemności 15 m3 , dostawa autocysternami o wymiarach 9,2m/2,8m/ 3,4m (długość/szerokość/wysokość). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 Prawa zamówień publicznych, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, zgodnie i na podstawie art. 89 ustawy PZP. VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A. W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, dostawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej „zamówieniem", 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 13 ,14 i 21ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: • wykaz pojazdów i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca • informację o wielkości sprzedanego - dostarczonego oleju napędowego grzewczego w okresie ostatnich trzech lat ze szczególnym uwzględnieniem dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach