Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego grzewczego do szkół publicznych w latach 2009-2012

Samorządowy Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjej Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 05-282 Strachówka, ul. Norwida 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6760894 , fax. 025 6760894
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjej Szkół
    ul. Norwida 6 6
    05-282 Strachówka, woj. mazowieckie
    tel. 025 6760894, fax. 025 6760894
    REGON: 00115309400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego grzewczego do szkół publicznych w latach 2009-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus do Zespołu Szkół w Strachówce i do Szkoły Podstawowej w Rozalinie w latach 2009-2012. Przewidywana łączna wielkość dostawy to około 85 tysięcy litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy : a) nie zalegają z opłacaniem podatków i należnych składek ubezpieczenia społecznego; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny potrzebne dpo wykonania zamówienia c) spełniają wymogi art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie ważnej oferty na załączonym formularzu. 2. Załączenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 3. Załączenie zaświadczeń z urzędu skarbowego i ZUS

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugstrachowka.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach