Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego grzewczego do szkół podstawowych w: Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w Gminie Janikowo na sezon grzewczy od 01.10.2020r. do 30.04.2023r.

Gmina Janikowo - Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Janikowie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-160 Janikowo, ul. Przemysłowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 35 31 213 , fax. 52 35 13 519
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janikowo - Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Janikowie
    ul. Przemysłowa 6
    88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 35 31 213, fax. 52 35 13 519
    REGON: 34092840500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mgzo.janikowo.biposwiata.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego grzewczego do szkół podstawowych w: Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w Gminie Janikowo na sezon grzewczy od 01.10.2020r. do 30.04.2023r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkół Podstawowych w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w okresie grzewczym 2020-2023. 1.1. Dostarczany olej napędowy grzewczy musi spełniać wymagania jakościowe określone Polską Normą (PN-C-96024:2011) gatunek L-1 oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 01 grudnia 2016r i charakteryzować się następującymi parametrami: - gęstość w temp. 15oC: max. 860,0 kg/m3 - wartość opałowa: min. 42,6 MJ/kg - temperatura zapłonu: min. 56,0oC - lepkość kinematyczna w temp. 20OC: max. 6,000 mm2/s - skład frakcyjny: * do temp. 250oC destyluje się max 65% (V/V) * do temp. 350oC destyluje się min 85% (V/V) - temperatura płynięcia: max -20oC - pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacji: max. 0,30%(m/m) - zawartość siarki: max 0,10% (m/m) - zawartość wody: max 200 mg/kg - zawartość zanieczyszczeń stałych: max 24 mg/kg - pozostałość po spopieleniu: max 0,01% (m/m) - stabilność oksydacyjna: max 25 g/m3 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i rozładunek oleju do miejsca przeznaczenia. Wykonawca powinien posiadać lub dysponować sprzętem umożliwiającym wykonywanie dostaw – samochód cysternę do przewozu paliw płynnych. Pojazd musi posiadać odpowiednie dokumenty zezwalające na transport paliw – oleju opałowego, oraz posiadać zalegalizowany licznik wydawanego oleju opałowego. 1.3. Dostawa oleju napędowego grzewczego odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne bądź drogą elektroniczną w ilościach określonych w zgłoszeniu. przez uprawnionego pracownika, bezpośrednio do wskazanych jednostek w ciągu tylu godzin od zgłoszenia ile Wykonawca zadeklaruje w kryterium oceny ofert na zasadach określonym w rozdziale XIV SIWZ. Dostawa oleju napędowego grzewczego odbywać się będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach: od 7.00 do 15.00. 1.4. Planowana łączna ilość (dla wszystkich jednostek) wynosi ok. 150.000 litrów na 3 sezony grzewcze od 01.10.2020 r. do 30.04.2023 r. Średnie zamówienie jednorazowe łącznie dla wszystkich jednostek wynosić będzie ok. 10.000 litrów. Zamawiana łączna ilość oleju może ulec zmianie. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. 1.5. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedłożenia certyfikatu jakości oleju napędowego grzewczego. W przypadku wątpliwości, co do jakości oleju, Zamawiający (lub poszczególni odbiorcy) zleci wykonanie badania oleju w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami, kosztami badania zostanie obciążony Wykonawca. W takiej sytuacji Wykonawca w ramach odpowiedzialności odszkodowawczej pokryje również koszty związane z usunięciem awarii systemu ogrzewania zasilanego tym olejem oraz koszty związane z oczyszczaniem systemu grzewczego. 1.6. Zużywające podmiot opałowy (Szkoły) złożyły właściwemu naczelnikowi urzędu skarbowego, zgłoszenie rejestracyjne uproszczone, o którym mowa w art. 16b ustawy z dnia 06 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 722 t.j). 1.7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od określonych. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) koncesję (zezwolenia, licencję) na obrót paliwami ciekłymi (decyzja Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego- Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów wraz z właściwym wypisem z rejestru. 4) Dokument o którym mowa w pkt. V3 ppkt.2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 5) Wzór umowy – Załącznik nr 5 parafowany przez Wykonawcę 6) Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- Załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach