Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW MIEJSKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W GDYNI SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ

Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-394 Gdynia, ul. Żwirki i Wigury 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 660 88 11 , fax. (058) 660 88 12
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Żwirki i Wigury 14 14
    81-394 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 660 88 11, fax. (058) 660 88 12
    REGON: 19050215100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW MIEJSKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W GDYNI SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego oleju napędowego - dla pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, w ilości szacunkowej - ok. 55 000 (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy) litrów rocznie, przez cały okres trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego (tj. w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania wysokości granicznej wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji przedmiotu umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej), w systemie sprzedaży bezgotówkowej. Łączna wartość netto zamówienia nie może przekroczyć równowartości w złotych kwoty 125.000 EURO. Zamawiający będzie odbierał olej napędowy w ilości dostosowanej do swoich rzeczywistych potrzeb, zaś nie osiągnięcie szacunkowej ilości oleju napędowego, wskazanego wyżej, nie spowoduje dla Zamawiającego konsekwencji finansowych czy odszkodowawczych na rzecz Wykonawcy. Miejscem realizacji dostaw będą stacje paliw Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091340007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z przepisem art. 32 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity - Dz.U. z 2005 r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.); 2) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędną do wykonania zamówienia; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują przynajmniej dwoma stacjami paliw, na obszarze miasta Gdyni, czynnymi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie przepisu art. 24 ust.1 i 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, wyszczególnionych poniżej i przedłożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania, że Wykonawcy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z przepisem art. 32 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity - Dz.U. z 2005 r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.), do oferty należy dołączyć oświadczenie (na załączniku numer 2 do SIWZ) a także aktualną koncesję na obrót paliwami; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędną do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć oświadczenie (na załączniku numer 2 do SIWZ); 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują przynajmniej dwoma stacjami paliw, na obszarze miasta Gdyni, czynnymi całodobowo, przez 7 dni w tygodni - do oferty należy dołączyć oświadczenie (na załączniku numer 2 do SIWZ), a także wykaz stacji paliw spełniających powyższe kryteria (na załączniku nr 1 do SIWZ); 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć oświadczenie (na załączniku numer 2 do SIWZ); 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie przepisu art. 24 ust.1 i 2 Ustawy, do oferty należy dołączyć oświadczenie (na załączniku nr 2 do SIWZ) a także aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W stosunku do osób fizycznych tylko oświadczenia (na załączniku nr 2 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz.1817) - w zakresie wskazanym w poprzednim akapicie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawieraniu umowy w sprawie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, przynajmniej w części dotyczącej uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym przypadku dołączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt 1) powyżej), a także, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy (w tym przypadku dołączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt 5) powyżej). Zamawiający nie będzie żądał umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość opustu udzielonego przez Wykonawcę na sprzedawany olej napędowy w odniesieniu do ceny brutto jednego litra oleju napędowego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach