Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego do pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Baboszewo.

Gmina Baboszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6611091 w. 34 , fax. 023 6611071
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baboszewo
    ul. Warszawska 9A 9A
    09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie
    tel. 023 6611091 w. 34, fax. 023 6611071
    REGON: 00053359300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego do pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Baboszewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sukcesywny zakup (tankowanie) na stacji paliw oleju napędowego w ilości maksymalnej ok. 45.100 litrów w tym: 1) samochód osobowy OPEL Combo Tur Nr rej. WPN W188 - ok. 1.500 l 2) samochód dostawczy Fiat Ducato Maxi - ok. 2.000 l 3) BUS Fiat Ducato Nr rej. WPN8E11 - ok. 1.500 l 4) autobus szkolny AUTOSAN Nr rej. WPN40RS - ok. 8.500 l 5) autobus szkolny AUTOSAN Nr rej. WPN1E88 - ok. 6.500 l 6) ciągnik rolniczy MF Nr rej. CAX 0328 - ok. 1.800l 7) koparka łańcuchowa MTZ - ok. 1.800 l 8) samochód osob. ciężarowy CITROEN C-15 - ok. 1.100 l 9) koparko-spycharka CATERPILLAR - ok. 11. 000 l 10) ciągnik rolniczy New Holland Nr rej. WPN59AT - ok. 5.200 l 11) Inne: - agregat prądotwórczy - 100 l.. - rezerwa na zamówienia uzupełniające - 10 % - 4.100 l. 2. Zakup oleju napędowego realizowany przez Zamawiającego w czynnej całodobowo Stacji Paliwowej Wykonawcy w okresie od 01 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010r. Zakup w systemie bezgotówkowym z prowadzeniem miesięcznego zestawienia zakupionego paliwa odrębnie na poszczególne pojazdy. Okres rozliczeniowy fakturowania - 1 miesiąc kalendarzowy. Wykaz upoważnionych osób oraz wykaz pojazdów do tankowania będzie zawierał załącznik do umowy) Olej napędowy o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami z podziałem na zimowy ( od 01 października do 15 kwietnia) i letni (od 16 kwietnia do 30 września).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341888
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 P.z.p. a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Aktualna koncesja Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 P.z.p.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy (o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk oświadczenia stanowi załącznik Nr 2.1. i 2.2. SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: (rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz formy , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 zmiana Dz.U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155) a) Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej jak 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (Ar. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Projekt umowy zaakceptowany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną