Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku ogłasza przetarg
- Adres: 11-015 Olsztynek, Górna
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 650 05 00, , fax. 89 650 05 00
- Data zamieszczenia: 2020-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku
Górna 5
11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 650 05 00, , fax. 89 650 05 00
REGON: 51038447700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zasipolsztynek.bip.gov.pl.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych użytkowanych przez Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku w 2021 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa/tankowanie oleju napędowego w roku 2021 r. do zbiorników paliwowych 3 autobusów szkolnych stanowiących własność Gminy Olsztynek, użytkowanych przez Ze-spół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku, w tym 2 autobusów typu autosan i 1 autobusu typu mercedes Sprinter. Tankowanie powinno odbywać się w Olsztynku. Przewidywalna ilość zakupionego oleju napędowego, którego dostawę obejmuje zamówienie, wynosi 22 537 litrów. Zamawiający wymaga, aby paliwa stanowiące przedmiot zamówienia spełniały wymogi Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) oraz wymagania Polskiej Normy PN-EN 228:2013; PN-EN 590:2011. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.) Uwaga ! W przypadku wygaśnięcia koncesji w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na cały okres trwania umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 4 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076, ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednorazowa paliwa – oleju napędowego (ON) – w ilości 26 000 litrów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
Dodano: 2024-06-12 - Dostawa oleju napędowego i preparatów smarowych
Dodano: 2024-04-16 - Zakup oleju napędowego w formie bezgotówkowej
Dodano: 2024-02-16 - Sukcesywną dostawa paliw płynnych do floty pojazdów i urządzeń mechanicznych w miejscu ich dyslokacji tj. miejscowości: Braniewo, Pieniężno
Dodano: 2023-12-31 - Zakup wraz z dostawą oleju napędowego do zbiornika paliwa Komunalnego Zakładu Gospodarki Odpadami „OSADUS”
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa i tankowanie paliw na potrzeby KW PSP w Olsztynie w 2024 roku w systemie bezgotówkowych elektronicznych kart paliwowych
Dodano: 2023-12-21 - Sukcesywną dostawa paliw płynnych do floty pojazdów i urządzeń mechanicznych w miejscu ich dyslokacji tj. miejscowości: Braniewo, Pieniężno
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa jednorazowa paliwa – oleju napędowego B-0 (ON B-0) – w ilości 55 600 litrów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
Dodano: 2023-12-04 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa oleju napędowego w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o.
Dodano: 2023-11-08