Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO AUTOBUSÓW SZKOLNYCH

Gminny Ośrodek Oświaty w Lutomiersku ogłasza przetarg

  • Adres: 95-083 Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 6775058 , fax. 0-43 6775094
  • Data zamieszczenia: 2013-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Oświaty w Lutomiersku
    Pl. Jana Pawła II 11 11
    95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie
    tel. 0-43 6775058, fax. 0-43 6775094
    REGON: 73022830100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO AUTOBUSÓW SZKOLNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO AUTOBUSÓW SZKOLNYCH 2.Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV - 09 13 41 00 8- olej napędowy 3.Przewidywana ilość zamawianego oleju napędowego wynosi 21 000 litrów w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymienionej ilości zamówienia w zależności od potrzeb. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 4.Wydawanie (tankowanie) oleju napędowego odbywać będzie się na stacji paliw zlokalizowanej w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną zezwalającą na przejazd pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 14 000 kg. Z uwagi na brak możliwości magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów odbywać będzie się sukcesywnie, wg. aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić ciągłość dostaw oleju napędowego. 5.Olej napędowy wydawany będzie wyłącznie do zbiorników paliwowych autobusów szkolnych należących do Zamawiającego poprzez legalizowany przepływomierz. 6.Wykonawca w miejscu sprzedaży prowadzić będzie na potrzeby Zamawiającego ewidencję zakupionego oleju napędowego na druku zwanym asygnatą w której odnotowane zostaną: data wydania paliwa, nazwisko i imię osoby pobierającej olej napędowy, nr rejestracyjny pojazdu, ilość zatankowanych litrów. W przypadku kart flotowych prowadzenie asygnaty nie jest konieczne. 7.Płatność za zakupiony olej napędowy dokonywana będzie w formie bezgotówkowej, rozliczenie na podstawie faktury wystawianej dwa razy w miesiącu, w okresach rozliczeniowych od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca, za wszystkie tankowane pojazdy zamawiającego. Należność za zakupione paliwo płatna będzie w terminie 14 dni od daty sprzedaży, przy czym za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego, na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu oleju napędowego za pomocą elektronicznych kart flotowych w stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy. Wykonawca wydaje i dostarcza do Zamawiającego elektroniczne karty na każdy numer rejestracyjny pojazdu Zamawiającego - w ilości minimum 3 kart - wystawione na nr rejestracyjny autobusu i umożliwiające bezgotówkowy zakup paliwa u operatorów stacji paliw, z którymi Wykonawca podpisał stosowne umowy. Płatność za zakupione paliwo następować będzie w formie bezgotówkowej dwa razy w miesiącu na podstawie zbiorczej faktury wystawianej za okresy rozliczeniowe od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca, za wszystkie tankowane pojazdy zamawiającego. Do każdej faktury Wykonawca dołącza raport o transakcjach za dany okres rozliczeniowy. Należność za zakupione paliwo płatna będzie w terminie 14 dni od daty sprzedaży, przy czym za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego, na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oleju napędowego, określoną w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r.w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2008 Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.), oraz za warunki techniczne. 10. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Wykonawca określi nr telefonów kontaktowych i numery fax. oraz inne dane niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach