Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów 225
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2235810
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    Ostrów 225 225
    39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2235810
    REGON: 69003156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy oleju napędowego do zakładowej stacji paliw na Składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Kozodrzy, w ilości ok. 10 000 dm3 miesięcznie. Zamawiający zamierza zakupić do 31.12.2010 r. około 120 000 dm3 ON
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN). 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z zm.). Inne niż w.w. formy wniesienia wadium są niedopuszczalne. 2. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie 225 w BS Ropczyce Nr 45 9171 0004 0009 7550 2000 0010, do końca terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający będzie uważał wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na jego koncie. Oryginał lub kopię przelewu należy załączyć do oferty. 3. Wniesienie wadium w pozostałych formach, określonych w pkt.1 wymaga przedłożenia pisma (oryginału) będącego poręczeniem / gwarancją banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji obowiązującym przez okres związania ofertą, na odpowiednią kwotę 10 000,00 PLN zawierającego informację, że udzielona gwarancja / poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium, na rzecz Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie, 39-103 Ostrów 225 dotyczące przetargu na dostawę oleju napędowego oraz zobowiązanie banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji, wypłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 5 P. Z. P.: Gwarancja bankowa winna być zgodna z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie opisanej w powyższym punkcie 3 wykonawca zobowiązany jest w oryginale dostarczyć do sekretariatu Zakładu do dnia otwarcia ofert, gdzie otrzyma potwierdzenie złożenia tego dokumentu, a potwierdzoną kopię należy dołączyć do oferty. 5. Zwrot wadium. 5.1. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5.2. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 5.3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszając je o koszty prowadzenia rachunku i prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. Wykonawca, którego ofertę wybrano, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy P. Z. P. Ocena oferty w zakresie spełniania warunków udziału polegać będzie na stwierdzeniu czy oferta spełnia powyższe warunki czy też ich nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów, określonych w rozdz. IX. Wykonawcy niespełniający ww. warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 P. Z. P.). O wykluczeniu z postępowania zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uważa się za odrzuconą. Z tytułu odrzucenia oferty, wykonawcy nie przysługują roszczenia przeciwko zamawiającemu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie pomyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3 - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ust. 2 Ustawy P. Z. P. z dnia 29.01.2004 r., Dz. U. z 2006 r.Nr 164, poz. 1163 z póź. zm. i rozporządzenia RM z dn. 16.10.2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów (Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155) zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów składających się na ofertę: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagane w rozdziale VIII pkt.1 ppkty 1.1; 1.2; 1.3, 1.4 warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonego dokumentu, wymaga się złożenia innego dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę. 3.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz, 3.4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.5. Aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3.6. Wykaz wykonanych dostaw paliw ciekłych w ostatnich trzech latach, zawierający okresy dostaw, ich rodzaj i wartość oraz dane ich odbiorców. 4. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty : 4.1. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. Wykaz dokumentów składających się na ofertę z określeniem stron, na których są zamieszczone. 7. Oświadczenia i zobowiązania zamieszczone w formularzu druku OFERTA dotyczące; - zgody wykonawcy na określenie ilości dostarczanego paliwa w legalizowanych zbiornikach zamawiającego w sposób opisany w rozdz. III pkt 2.1, - do poniesienia kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty, 8. Zobowiązanie do zawarcia umowy wg załączonego wzoru, w przypadku wybrania jego oferty. 9. Oferty wspólne. 9.1. Podmioty gospodarcze składające ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia i są zobowiązane ustanowić pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu. 9.2. Każdy z uczestników konsorcjum nie może spełniać warunków wykluczenia określonych w art. 24 P. Z. P. 9.3. Jako grupa wykonawców ubiegająca się wspólnie o zamówienie publiczne musi spełniać warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 P. Z. P. 9.4. Do oferty zobowiązane są załączyć: - pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum, - każdy z partnerów składa z osobna dokumenty określone w rozdziale IX w pkt 2, 3.1 - 3.6, 4.1. - pozostałe dokumenty określone w rozdz. IX są wspólne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach