Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla Samorządowej Administracji Mienia Komunalnego na lata 2012-2013

Samorządowa Administracja Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 24-105 Baranów, ul. Rynek 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8834990 , fax. 081 8834990
  • Data zamieszczenia: 2011-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowa Administracja Mienia Komunalnego
    ul. Rynek 14 14
    24-105 Baranów, woj. lubelskie
    tel. 081 8834990, fax. 081 8834990
    REGON: 43103003600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla Samorządowej Administracji Mienia Komunalnego na lata 2012-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa szacunkowej ilości 76 tysięcy litrów oleju napędowego na lata 2012-2013 dla pojazdów należących do Samorządowej Administracji Mienia Komunalnego w Baranowie. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie cyklicznie 1-2 razy w miesiącu do zbiornika Fuel-Master 2500 l będącego w posiadaniu SAMK na pisemne zgłoszenie Zamawiającego w przeciągu 3 dni od daty zgłoszenia. Oferowany przez Wykonawcę olej napędowy musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 r. nr 221 poz. 1441) Do oferty należy załączyć wyniki badań oferowanego oleju napędowego wykonanych przez niezależne laboratorium akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji uprawnione do prowadzenia badań oleju napędowego. Wyniki badań muszą potwierdzać, że oferowany olej napędowy spełnia określone w rozporządzeniu warunki minimalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabaranow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach