Gmina Łęki Szlacheckie ogłasza przetarg
- Adres: 97-352 Łęki Szlacheckie, Łęki Szlacheckie 13 D
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-44 7875325 w. 13 , fax. 0-44 7875315
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęki Szlacheckie
Łęki Szlacheckie 13 D
97-352 Łęki Szlacheckie, woj. łódzkie
tel. 0-44 7875325 w. 13, fax. 0-44 7875315
REGON: 00054078800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lekiszlacheckie.i-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego dla Gminy Łęki Szlacheckie w roku 2010 w ilości 20.000 litrów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oleju napędowego w 2010 roku dla Gminy Łęki Szlacheckie w ilości 20.000 litrów, dostawa oleju napędowego partiami, sukcesywnie do potrzeb zamawiającego przez cały czas trwania umowy na zasadzie bezgotówkowych tankowań.Stację paliw usytuowaną w odległości nie większej niż 10 kilometrów od siedziby zamawiającego, tj. od Urzędu Gminy w Łękach Szlacheckich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają wiedzę i niezbędne doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy których oferta będzie zawierała następujące dokumenty: Wypełniony formularz oferty, który należy sporządzić zgodnie ze wzorem - załącznik nr 1 do specyfikacji. Oświadczenie Dostawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Dostawców warunków określonych w art. 22 ustaw Prawo zamówień publicznych w postaci: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy dokument ten jest wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert winien on być potwierdzony przez Urząd wydający, że wpis jest aktualny i zgodny ze stanem prawnym, Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie dostawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lekiszlacheckie.i-bip.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości do 65.000 l.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego.
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa paliwa wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-21
Olej napędowy 2016/2018
Dodano: 2016-05-27- Sukcesywne dostawy oleju napędowego - Przetarg II
Dodano: 2016-05-16 - Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. z siedzibą w Mokrej Prawej cz. 1-2: część 1: sukcesywna dostawa oleju napędowego ON w ilości 120 000l część 2 : sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart elektronicznych w ilości 4 000l.
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy Kodrąb
Dodano: 2016-04-15 - Zakup paliwa i akcesoriów paliwowych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego oraz bezpośrednim zatankowaniem oleju napędowego do sprzętów transportowych i budowlanych oraz kanistrów, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi
Dodano: 2016-04-13 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa paliw w systemie bezgotówkowym
Dodano: 2016-03-21