Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla Gminy Łęki Szlacheckie w roku 2010 w ilości 20.000 litrów.

Gmina Łęki Szlacheckie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-352 Łęki Szlacheckie, Łęki Szlacheckie 13 D
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 7875325 w. 13 , fax. 0-44 7875315
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęki Szlacheckie
    Łęki Szlacheckie 13 D
    97-352 Łęki Szlacheckie, woj. łódzkie
    tel. 0-44 7875325 w. 13, fax. 0-44 7875315
    REGON: 00054078800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lekiszlacheckie.i-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla Gminy Łęki Szlacheckie w roku 2010 w ilości 20.000 litrów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju napędowego w 2010 roku dla Gminy Łęki Szlacheckie w ilości 20.000 litrów, dostawa oleju napędowego partiami, sukcesywnie do potrzeb zamawiającego przez cały czas trwania umowy na zasadzie bezgotówkowych tankowań.Stację paliw usytuowaną w odległości nie większej niż 10 kilometrów od siedziby zamawiającego, tj. od Urzędu Gminy w Łękach Szlacheckich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają wiedzę i niezbędne doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy których oferta będzie zawierała następujące dokumenty: Wypełniony formularz oferty, który należy sporządzić zgodnie ze wzorem - załącznik nr 1 do specyfikacji. Oświadczenie Dostawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Dostawców warunków określonych w art. 22 ustaw Prawo zamówień publicznych w postaci: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy dokument ten jest wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert winien on być potwierdzony przez Urząd wydający, że wpis jest aktualny i zgodny ze stanem prawnym, Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie dostawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lekiszlacheckie.i-bip.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach