Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla Gminy Baranów przez okres 24 miesięcy

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-105 Baranów, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 883 40 27 , fax. 81 883 40 41
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    ul. Rynek 14
    24-105 Baranów, woj. lubelskie
    tel. 81 883 40 27, fax. 81 883 40 41
    REGON: 43101989100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminabaranow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla Gminy Baranów przez okres 24 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy oleju napędowego letniego i zimowego dla Gminy Baranów przez okres 24 miesięcy, w ilości szacunkowej 55 000,00 litrów. 2. Realizowane dostawy paliwa muszą spełniać wymagania określone w aktualnie obowiązujących przepisach i normach, w szczególności: 1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U.z 2019 r., poz. 660, ze zm.); 2) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). 3) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. 2017 r., poz. 247); 4) Polskiej Normy PN - EN 590:2013-12 dla oleju napędowego. 3. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia określają aktualnie obowiązujące polskie normy jakościowe PN - EN 590:2013-12 dla oleju napędowego oraz wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r., poz. 1680). 4. Kody wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09134100-8 - Olej napędowy. 5. Warunki realizacji zamówienia: 1) dostawy będą się odbywać do zbiornika FuelMaster 2500 FM o pojemności 2500 litrów będącego w posiadaniu Zamawiającego, zlokalizowanego na terenie bazy komunalnej przy ul. Cmentarnej Nr 10, 24-105 Baranów; 2) jednorazowa dostawa oleju wynosić będzie – ok. 2.000 l; 3) dostawa oleju napędowego odbywać się będzie cyklicznie, średnio nie więcej niż dwa razy w miesiącu na pisemne zgłoszenie Zamawiającego (wysłane faxem lub e-mailem na adres Wykonawcy) w terminie 2 dni od daty zgłoszenia; 4) Wykonawca musi zapewnić organizację i realizację bezpiecznych dostaw paliwa. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą pojazdami Wykonawcy, tj.: cysterną posiadającą wszystkie wymagane zezwolenia - aktualne dopuszczenie do przewozu paliw ciekłych. Pojazd ten musi być wyposażony w przepływomierze (dystrybutor paliwa) oraz wymagane przepisami urządzenia do bezpiecznego przetaczania paliwa na miejscu dostawy, do zbiornika Zamawiającego. Pojazd musi posiadać legalizowane urządzenie pomiarowe, mierzące ilość zrzucanego paliwa do zbiornika Zamawiającego w temperaturze rzeczywistej dostawy. Licznik pomiaru musi być legalizowany, posiadać komplet nieuszkodzonych plomb nałożonych przez uprawniony organ oraz dopuszczenie UDT; 5) dostawy odbywać się będą w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego; 6) z dostawą każdej partii paliwa Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu świadectwo jakości wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające parametry jakościowe oferowanego paliwa – dostarczone do każdej dostawy; W razie zmiany norm w okresie obowiązywania umowy, paliwo musi spełniać aktualne normy obowiązujące w dniu wykonywania zamówienia. 7) Zamawiający może sprawdzić wyrywkowo jakość dostarczonego oleju napędowego; 8) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach uniemożliwiających prawidłową realizację zamówienia; 9) rozliczenie następować będzie za ilość rzeczywiście dostarczonego paliwa w temperaturze rzeczywistej, wg wskazań licznika autocysterny, każdorazowo po dostawie; 10) zakup paliwa będzie dokonywany wg ceny obowiązującej w dniu złożenia zamówienia; 11) należności za wykonane dostawy będą regulowane z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy podane na fakturze, w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowej faktury VAT. 6. Wskazane w ust. 2 ilości paliwa są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości oleju napędowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu paliwa w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości paliwa na takich samych zasadach, jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym. 7. Prawo opcji polegać będzie na rozszerzeniu podstawowego zakresu zamówienia o 20 % ilości w stosunku do planowanych/szacunkowych ilości dostaw objętych przedmiotem zamówienia, tj.: dodatkowo o 11 000 litrów oleju napędowego. 8. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w okresie trwania umowy. 2) Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. 3) Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego. 4) Zamawiający, w zależności od potrzeb może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień. 5) O zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy - zamówieniem. 6) Realizacja prawa opcji polegać będzie na świadczeniu dostaw w sposób tożsamy, jak w przypadku zakresu podstawowego. 9. Szczegółowe regulacje dotyczące prawa opcji oraz sposób realizacji prawa opcji zawiera niniejsza SIWZ, załączniki do SIWZ oraz wzór umowy. 10. W przypadku nie wykorzystania w okresie obowiązywania umowy ilości paliw wskazanych w SIWZ, Zamawiający ma prawo do rezygnacji z dalszych zakupów paliwa, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty - zgodnie z załacznikiem nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach