Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni

Bocheńskie Zakłady Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 611 80 19 , fax. 14 611 80 19
  • Data zamieszczenia: 2018-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bocheńskie Zakłady Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Kazimierza Wielkiego 2
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 611 80 19, fax. 14 611 80 19
    REGON: 85034413500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzuk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pod nazwą: „Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych sp. z o.o. w Bochni”. 1.2. Zamówienie obejmuje: Zamówienie obejmuje dostawę paliwa płynnego w postaci oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych sp. z o.o. w Bochni w roku 2019, realizowana przez Wykonawcę do mikrostacji paliw zlokalizowanej w Bochni przy ul. 20-go Stycznia 15 stanowiącej własność zamawiającego. Sukcesywny zakup paliwa dokonywany będzie w systemie bezgotówkowym. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie cysterną Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach 700-1400 na jego koszt. Wielkość dostaw wynosi jednorazowo od 1000 do 4000 litrów, natomiast przewidywana łączna wielkość wszystkich dostaw w okresie obowiązywania zamówienia nie przekroczy 145 000 litrów. W związku z tym, że ilość zakupionego paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega, że ilość paliwa podana w niniejszym punkcie jest ilością szacunkową (orientacyjną) podaną w celu prawidłowego określenia wartości zamówienia. Wynagrodze-nie Wykonawcy płatne będzie według faktycznie zakupionego paliwa. Dodatkowe informacje: 1. Wynagrodzenie za zakup paliwa będzie płatne przez Zamawiającego przelewem na wskazany przez Wykonawcę numer konta, na podstawie wystawionej faktury VAT. 2. Fakturowanie odbywać się będzie po każdej dostawie, z odroczonym terminem płatności. 3. Samochody (cysterny) dostarczające paliwo muszą posiadać pompę z licznikiem ilości wydanego paliwa. Licznik powinien wskazywać ilość wydawanego paliwa w litrach rzeczywistych oraz w litrach w temperaturze 150C. Wykonawca na żądanie Zamawiającego udostępni wydruk ilości dostarczonego paliwa w temperaturze referencyjnej oraz rzeczywistej, a także przedłoży świadectwo legalizacji licznika. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dokumenty napełniania cysterny tak zwane „WZ”. 5. Dostawy będą realizowane na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w terminie do 48 godzin od chwili zgłoszenia. 6. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe wg obowiązujących w Polsce norm w zakresie paliw. 7. Szkody wynikłe u Zamawiającego, spowodowane dostarczeniem paliwa nie spełniającego odpowiednich wymagań jakościowych obciążają Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostosować do warunków i przepisów zakładowych na stacji paliw Zamawiającego, a w szczególności zobowiązuje się do przestrzegania przepisów porządkowych, przeciwpożarowych i zasad BHP. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia bez ponoszenie konsekwencji finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnie-sione w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy osz-czędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z póź. zm.), Wadium w formie pieniężnej nale-ży wnieść na rachunek bankowy Krakowski Bank Spółdzielczy, oddział Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego, Bochnia nr 87 8591 0007 0080 0009 1196 0001 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porę-czeniach udzielanych przez Polska Agencje Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. przy ul. Kazimierza Wielkiego 2 lub w Kasie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwa-ranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. Wadium musi być wniesione najpóźniej do upływu wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zapisami art.46 ust. 1, 1a, 2. Pzp Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wyko-nawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przy-padku gdy wykonawca: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o któ-rych mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy wykażą, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tzn. posiadają aktualna koncesję na obrót pali-wami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo Energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy – na załączniku nr 6 do SIWZ; 2. Zobowiązanie innych podmiotów - na załączniku Nr 4 do SIWZ (jeżeli doty-czy). 3. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej doku-menty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; 4. Wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepis o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w 6.2. pkt 1 siwz - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdza-jące nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał doty-czyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodar-czego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach