Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla ambulansów, agregatorów prądotwórczych, oleju opałowego dla kotłowni oraz etyliny Pb 95

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, Ul. Wieniecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla ambulansów, agregatorów prądotwórczych, oleju opałowego dla kotłowni oraz etyliny Pb 95
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego dla ambulansów, agregatów prądotwórczych, oleju opałowego dla kotłowni, etyliny Pb 95 przeznaczonej do kosiarek i zamiatarek spalinowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku. Zamówienie podzielone jest na 4 części i będzie realizowane przez okres 24 miesięcy. Część 1 1. Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest sukcesywna dostawa oleju napędowego dla ambulansów w systemie bezgotówkowym za pomocą elektronicznych kart na stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju: głównie we Włocławku oraz na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. 2. Na etapie realizacji umowy Wykonawca powinien posiadać na terenie województwa kujawsko-pomorskiego/ na terenie powiatu włocławskiego co najmniej jedną stacje paliw. 3. Planowany termin realizacji zamówienia: 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4. Przewidywana ilość oleju napędowego, którą zamierza kupić Zamawiający: 200.000 litrów. 5. Przewidywana ilość kart wydanych na pojazdy: 17 sztuk. Ilość kart może ulec zmianie w zależności od ilość pojazdów, które posiada Zamawiający. 6. Sprzedaż oleju napędowego dokonywana będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o rabat udzielony przez Wykonawcę. Rabat liczony będzie od ceny jednostkowej brutto (1 litr) oleju napędowego obowiązującej na stacji w dniu zakupu. 7. Cena oleju napędowego po dokonanym upuście nie może w sposób istotny odbiegać od cen rynkowych obowiązujących w dacie zakupu przez Zamawiającego oleju napędowego. 8. Sprzedaż oleju napędowego odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego. 9. Wykonawca wyda i dostarczy Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy - elektroniczne karty dla każdego samochodu służbowego Zamawiającego (wystawione na nr rejestracyjny samochodu) umożliwiające bezgotówkowy zakup oleju napędowego na stacjach paliw należących do Wykonawcy. Koszt wydania kart będzie zawierał się w wynagrodzeniu Wykonawcy. 10. Wraz z kartami Zamawiający otrzyma od Wykonawcy - w oddzielnej, zamkniętej kopercie - numery PIN przyporządkowane do każdej karty i umożliwiające potwierdzenie dokonania zakupów. 11. Wykonawca wyda Zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku objęcia umową dodatkowego pojazdu. Koszt wydania dodatkowych kart będzie zawierał się w wynagrodzeniu Wykonawcy. 12. Wykonawca odpłatnie wyda Zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku ich utraty z winy Zamawiającego, za opłatą zgodnie z najnowszym cennikiem Wykonawcy przekazanym Zamawiającemu. 13. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania aktualnego cennika wydania nowych kart Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy i późniejszego powiadamiania Zamawiającego o jego zmianach w terminie 5 dni roboczych od dnia wprowadzenia zmiany. W trakcie realizacji zamówienia wzrost cenny pierwotnie wskazanej w cenniku Wykonawcy za wydanie nowych kart Zamawiającemu nie może wzrosnąć o więcej niż 20 %. 14. Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty w sieci stacji paliw należących do Wykonawcy po zgłoszeniu przez Zamawiającego jej utraty, kradzieży lub zniszczenia. 15. Kierowca Zamawiającego po każdorazowym zatankowaniu pojazdu otrzyma od Wykonawcy dokument potwierdzający ilość wydanego paliwa, datę wydania, nr rejestracyjny zatankowanego pojazdu oraz kwotę do zapłaty. 16. Wykonawca rozlicza transakcje z Zamawiającym w PLN. 17. Obowiązują następujące okresy rozliczeniowe: 1) okres rozliczeniowy rozpoczynający się pierwszego dnia danego miesiąca kalendarzowego i trwający do piętnastego dnia tego samego miesiąca kalendarzowego, 2) okres rozliczeniowy rozpoczynający się szesnastego dnia danego miesiąca kalendarzowego i trwający do ostatniego dnia tego samego miesiąca kalendarzowego. 18. Wykonawca wystawi i prześle drogą pocztową faktury zbiorcze za dany okres rozliczeniowy, z załączonym zestawieniem dokonanych transakcji, zawierającym następujące informacje: 1) datę i miejsce dokonania transakcji, 2) nr rejestracyjny pojazdu, 3) ilość, cenę oraz wartość zakupionych paliw. Część 2 1. Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych w 2 transzach. 2. Ilość oleju napędowego, którą zamierza kupić Zamawiający: 2 x 500 litrów. Terminy dostaw będą następować w II transzach w okresie 24 miesięcy. Dokładny dzień dostawy zostanie uzgodniony z Zamawiającym, jednakże nie może dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w tym zakresie. 3. Sprzedaż oleju napędowego odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników Zamawiającego, znajdujących się w pomieszczeniu agregatów prądotwórczych na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku przy ul. Wienieckiej 49, 87-800 Włocławek. Część 3 1. Przedmiotem zamówienia w Części 3 jest dostawa oleju opałowego do kotłowni Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku. 2. Ilość oleju opałowego, którą zamierza kupić Zamawiający: 10 000 litrów sukcesywnie 3. Termin dostawy zostanie uzgodniony z Zamawiającym, , jednakże nie może dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w tym zakresie. 4. Sprzedaż oleju opałowego odbędzie się bezpośrednio do zbiorników Zamawiającego, znajdujących się w budynku kotłowni na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku przy ul. Wienieckiej 49, 87-800 Włocławek. Część 4 1. Przedmiotem zamówienia w Części 4 jest sukcesywna dostawa etyliny Pb 95 przeznaczonej do kosiarek i zamiatarek spalinowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku. 2. Ilość oleju opałowego, którą zamierza kupić Zamawiający: 400 litrów. 3. Termin dostawy zostanie uzgodniony z Zamawiającym, , jednakże nie może dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w tym zakresie. 4. Sprzedaż etyliny Pb 95 odbędzie się bezpośrednio do zbiorników Zamawiającego. 5. Przewidywana ilość kart wydanych na zakup etyliny. UWAGI KOŃCOWE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; • Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2012r., poz.1059 t.j.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (dalej jako ,,Podmiot Udostępniający”) na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia zobowiązania Podmiotu Udostepniającego (oryginał w formie pisemnej), które będzie określało: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. ***(ze zobowiązania Podmiotu Udostępniającego powinna wynikać gwarancja rzeczywistego dostępu wykonawcy do zasobów Podmiotu Udostępniającego) 6. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji w tym zakresie, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, a także w niniejszym rozdziale w ust. 7 pkt 4 lit. f) SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach