Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego, benzyny silnikowej nieetylizowanej 95, oleju silnikowego, oleju hydraulicznego, oleju przekładniowego.

"Beskid" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Kabaty 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8602271 , fax. 033 8602271 wew. 30
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Beskid" Sp. z o.o.
    ul. Kabaty 2 2
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 8602271, fax. 033 8602271 wew. 30
    REGON: 07045333600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.beskid-eko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego, benzyny silnikowej nieetylizowanej 95, oleju silnikowego, oleju hydraulicznego, oleju przekładniowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakres rzeczowy dostawy obejmuje: 1. Olej napędowy, benzynę silnikową nieetylizowaną 95, olej silnikowy, olej hydrauliczny, olej przekładniowy: a)olej napędowy - 100 000 litrów (dostawa częściowa z zapełnieniem zbiornika o pojemności 2500 l znajdującego się na terenie Spółki) b)benzyna silnikowa nieetylizowana 95 -1 000 litrów (dostawa częściowa) c)oleje inne: - olej silnikowy -1 000 litrów (dostawa częściowa) - oleje hydrauliczny -1 000 litrów (dostawa częściowa) - oleje przekładniowe -1 000 litrów (dostawa częściowa) Szczegółowy opis przdmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu dostępnych na naszej stronie internetowej oraz w naszej siedzibie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, o udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, e)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, f)zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: W zakresie warunków wskazanych ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w kolejnym punkcie (rozdz.V i IX SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 2)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianym prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 - miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydana na podstawie ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (j.t. Dz.U. 06.89.625 z późn.zm.) 5)zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym /świadectwa jakości/. 6)Szczegółowy kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi. 7)Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia- zał. Nr 2 i zał. Nr 3 do SIWZ, 8)Oświadczenie, w których Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert - zał. Nr 4 do SIWZ 9)Podpisane przez osobę/y uprawnioną/e oświadczenie dotyczące wzoru umowy, o którym mowa w rozdziale XII. - zał. Nr 5 do SIWZ, 10)Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - zał. Nr 6 do SIWZ. 11)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 12)W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuacje ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się o wspólne udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (zgodnie z art. 23 pkt.2 prawa zamówień publicznych. Pełnomocnictwo, a w przypadku gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy konsorcjum, umowę należy dołączyć do oferty. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punktach 1-11 z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punkcie 1,2,3 i 7 są składane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną) z imienną pieczątką i podpisem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.beskid-eko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach