Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Czerwonego Krzyża 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2853645 , fax. 061 2853645
- Data zamieszczenia: 2009-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Czerwonego Krzyża 2 2
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 061 2853645, fax. 061 2853645
REGON: 00030856000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO, BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ I GAZU ZASILAJĄCEGO LPG DLA POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH SPZOZ W ŚRODZIE WLKP. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego ON o normie PN - EN 590 i benzyny bezołowiowej PB 95 o normie PN - EN 228 do eksploatacji środków trwałych w SP ZOZ w Środzie Wlkp. Ilość 20000 litrów oleju napędowego, 300 litrów benzyny bezołowiowej, gaz 100 litrów dotyczy 12-to miesięcznych potrzeb Zamawiającego lub wyczerpania ww. ilości lub wartości oferty.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego, potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - na formularzu zgodnym z treścią zał. nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działalności oferenta odpowiadać musi przedmiotowi zamówienia; 3) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu w jego siedzibie i udostępnieniu na każde żądanie Zamawiającego wszystkich atestów i świadectw kontroli jakości na poszczególne pozycje oferty, 4) Koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 5) Wykaz cen jednostkowych na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ. 6) Wykaz stacji paliw z podaniem godzin otwarcia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodawlkp-powiat.pl/bip/php w pkt menu: Jednostki organizacyjne - SPZOZ - Przetargi.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB 95 poprzez tankowanie jednostek transportowych zamawiającego na stacji paliw wykonawcy oraz artykułów pozapaliwowych w okresie od 2014.01. do 2014.12.31 sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.
Dodano: 2013-12-06 - Zakup paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie
Dodano: 2013-11-28 - DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ DLA POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH SPZOZ W ŚRODZIE WLKP.
Dodano: 2013-07-16 - Zakup paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie
Dodano: 2012-12-12 - DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO, BENZYNY PB 95 ORAZ ARTYKUŁÓW POZAPALIWOWYCH DO ŚRODKÓW TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWYCH NADLEŚNICTWA PIASKI NA STACJI PALIW WYKONAWCY W OKRESIE OD 2013.01. DO 2013.12.31 SUKCESYWNIE WG POTRZEB ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2012-12-07 - Zakup paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie
Dodano: 2012-12-03 - Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla pojazdów służbowych SPZOZ w Środzie Wlkp.
Dodano: 2012-07-13 - Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla pojazdów służbowych SPZOZ w Środzie Wlkp.
Dodano: 2012-06-28 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ: OLEJU NAPĘDOWEGO, BENZYNY PB 95 ORAZ ARTYKUŁÓW POZAPALIWOWYCH DO ŚRODKÓW TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWYCH NADLEŚNICTWA PIASKI NA STACJI PALIW WYKONAWCY W OKRESIE OD 2012.01. DO 2012.12.31 SUKCESYWNIE WG POTRZEB
Dodano: 2011-12-08 - Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla pojazdów służbowych SPZOZ w Środzie Wlkp.
Dodano: 2011-06-14