Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego

Szpital Lipno sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2880414 , fax. 054 2880414
  • Data zamieszczenia: 2010-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Lipno sp. z o. o.
    ul. Nieszawska 6 6
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2880414, fax. 054 2880414
    REGON: 34057205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i tankowanie oleju napędowego bezpośrednio do zbiorników pojazdów mechanicznych w ilości 35 000 litrów, będących na wyposażeniu Szpitala Lipno Sp. z o.o. w Lipnie. 2. Olej napędowy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. nr 221, poz. 1441). 3. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów Zamawiającego we wskazanych przez Wykonawcę, stacjach paliw upoważnionych do bezgotówkowego tankowania paliwa (tankowanie od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 17:00 oraz soboty w godz. od 7:00 do 15:00). 4. Ilość zamawianego paliwa przez Zamawiającego uzależniona będzie od jego rzeczywistych potrzeb, dlatego też Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane w SIWZ. 5. Ilość oleju napędowego nie może być w razie mniejszych potrzeb Zamawiającego podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 6. Stacja Paliw powinna się mieścić w odległości nie większej niż 5 km od Szpitala Lipno Sp. z o.o, ul. Nieszawska 6. 7. Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby samochodów wyszczególnionego w załączniku do umowy. 8. Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy możliwość zmian osób upoważnionych do tankowania wymienionych w załączniku do umowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia rejestru sprzedaży (asygnaty) oleju napędowego oraz do potwierdzania w kartach drogowych pojazdów ilości sprzedanego oleju napędowego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia asygnaty tankowania pojazdów Szpitala Lipno Sp. z o.o., której wzór zostanie podany w przypadku podpisania umowy. Dopuszcza się robienie wpisów w formie elektronicznej (chip) oraz przekazywanie danych asygnat w drodze elektronicznej. 11. Wykonawca sporządza asygnatę w 2 egzemplarzach, z których 1 przekazuje Zamawiającemu wraz z fakturą. 12. Wykonawca dołącza do faktury wydruk ze strony internetowej właściwego producenta (dostawcy oleju napędowego) z ceną hurtową oleju napędowego obowiązującą w danym dniu tankowania. 13. Rozliczenie następowało będzie na podstawie wystawionej faktury zbiorczej za pobrane paliwo 2 razy w miesiącu (w połowie i na koniec miesiąca kalendarzowego). 14. Asygnata będzie zawierać : 1) datę sprzedaży oleju napędowego, 2) ilość tankowanego oleju napędowego, 3) numer rejestracyjny pojazdu, którego kierowca tankował olej napędowy, 4) numer karty drogowej pojazdu, którego kierowca tankował olej napędowy, 5) podpis kierowcy uprawnionego do tankowania pojazdu. 15. Zamawiający dopuszcza tankowanie i rozliczanie za pomocą kart magnetycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091342205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallipno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach