Przetargi.pl
dostawa olejów, smarów oraz płynów eksploatacyjnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Sportowa 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 755 51 97 , fax. 22 755 51 97
  • Data zamieszczenia: 2013-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o.
    ul. Sportowa 29 29
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 755 51 97, fax. 22 755 51 97
    REGON: 14647022100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkgrodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa olejów, smarów oraz płynów eksploatacyjnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów i smarów oraz materiałów eksploatacyjnych w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo cenowym stanowią-cym załącznik nr 2 do SIWZ (oleje, smary oraz materiały eksploatacyjne zwane są dalej łącznie Produktami). Roczna ilość Produktów podana w formularzu asortymentowo ce-nowym jest szacunkowa i może ulec zmianie, za co Zamawiający nie będzie ponosił żad-nych konsekwencji. Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ oraz projekt Umowy sta-nowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Dostarczanie Produktów będzie następowało do siedziby Zamawiającego, sukcesywnie od daty podpisania umowy. Zamówienia składane będą drogą mailową lub faksem, w sposób szczegółowo opisany projekcie umowy. Termin realizacji zamówienia do końca dnia roboczego (dni robocze rozumiane są jako każ-dy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczypospolitej Polskiej w godzinach 7.00-15.00) następującego po dniu, w którym Wyko-nawca otrzymał od Zamawiającego zamówienie na dany Produkt. Minimalna jednorazowa wartość zamówienia 1000,00 zł brutto. Termin płatności - 21 dni od daty otrzymania faktury VAT. Ceny oferowanych Produktów są stałe przez cały okres realizacji zamówienia. W cenie powinny być zawarte wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty dostarczenia, rozładunku oraz odbioru zużytych opakowań po Produktach przeka-zywanych przez Zamawiającego. Oferowane Produkty muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone formularzu asortymentowo cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz posiadać karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego. Produkty muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert zawierających Produkty po regeneracji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert zawierających oleje z dodatkiem bio-komponentów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert zawierających oleje z dodatkiem polibutenów. Termin ważności Produktów nie może być krótszy niż 24 miesiące, licząc od momentu do-starczenia do Zamawiającego. Dostarczane Produkty powinny być w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadają-cych plomby i etykiety w języku polskim. Pojemność opakowań może odbiegać od stosowanych różnicą do 10%. Oferowane produkty, oleje i płyny eksploatacyjne, powinny być mieszalne z dotychczas stosowanymi w pojazdach i urządzeniach Zamawiającego, w klasie jakościowej określonej w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiającemu przysługuje prawo sprawdzenia, czy oferowane Produkty spełniają wyma-gania jakościowe producenta. Weryfikacja odbędzie się zgodnie zobowiązującymi przepi-sami na koszt Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, ze przedmiot umowy nie odpo-wiada wymaganiom Zamawiającemu przysługuje prawo żądania zwrotu kosztów badań la-boratoryjnych oraz wymiany wadliwego produktu na produkt o parametrach właściwych. Zamawiający jest uprawniony do zakupu produktów akcyzowych w procedurze jej zwolnie-nia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092111002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgkgrodzisk.pl/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach