Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 43100 Tychy, Al. J. Marszałka Piłsudskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 257 235 , fax. 323 257 285
- Data zamieszczenia: 2018-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12
43100 Tychy, woj. śląskie
tel. 323 257 235, fax. 323 257 285
REGON: 27334026000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa olejów i smarów na potrzeby utrzymania ruchu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów i smarów na potrzeby utrzymania ruchu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 2 części zamówienia, tj.: Część A zamówienia: oleje i smary na potrzeby Oczyszczalni Ścieków i Działu Kanalizacji, Część B zamówienia: olej na potrzeby pracy silników prądotwórczych MWM zainstalowanych na Oczyszczalni Ścieków i Wodnym Parku Tychy wraz z badaniami oleju po określonym w opisie czasie pracy dla każdego z 3 agregatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem ilości zamawianego asortymentu został przedstawiony w załączniku nr 1a/1b do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz asortymentowo -cenowy dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a/1b do SIWZ (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę). 3. Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 u.p.z.p. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Oświadczenie dotyczące podanych informacji – załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną