Przetargi.pl
Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej

Gmina Miasto Świnoujście - ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, Wybrzeże Władysława IV 12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście -
    Wybrzeże Władysława IV 12
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 810504943
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zegluga.swi.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 opisanych w SWZ i szczegółowo w załączniku nr 4 do SWZ.2. Zamawiający dla produktów określonych w zadaniu nr 1 :1) nie dopuszcza zaoferowania przez Wykonawcę produktów wyprodukowanych na bazie lub z dodatkiemolejów przepracowanych, roślinnych,2) przy każdej dostawie oleju przekaże Zamawiającemu świadectwo jakości wydane przez producenta. 5. Dostawy realizowane będą partiami w okresie trwania umowy na podstawie jednostkowych zamówień składanych przez Zamawiającego.6. W wykazie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ podano przewidywany zakres ilościowy; ostateczny zakres określą zamówienia szczegółowe składane w toku realizacji umowy. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia określa załączony wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ.Szczegółowy opis w SWZ i załączniku nr 4 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych na potrzeby Żeglugi Świnoujskiejw zakresie zadania nr 2 opisanych w załączniku nr 4 do SWZ.2. Zamawiający dla produktów określonych w zadaniu nr 2:1) nie dopuszcza zaoferowania przez Wykonawcę produktów wyprodukowanych na bazie lub z dodatkiemolejów przepracowanych, roślinnych,2) przy każdej dostawie oleju przekaże Zamawiającemu świadectwo jakości wydane przez producenta.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych na potrzeby Żeglugi Świnoujskiejzwane dalej ”przedmiotem zamówienia” - zadanie nr 3 opisanych w załączniku nr 4 do SWZ i w SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych na potrzeby Żeglugi Świnoujskiejzwane dalej ”przedmiotem zamówienia” zadanie nr 4 opisanych w załączniku nr 4 do SWZ i w SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych na potrzeby Żeglugi Świnoujskiejzwane dalej ”przedmiotem zamówienia” zadanie nr 5 opisanych w załączniku nr 4 do SWZ i w SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych na potrzeby Żeglugi Świnoujskiejzwane dalej ”przedmiotem zamówienia” - zadanie nr 6 opisanych w załączniku nr 4 do SWZ i w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09211000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności technicznej lub zawodowej:a. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia dla danego zadania, na które Wykonawca składa ofertę, o wartości brutto (każda) min.Nr zadania Wartość (zł)1 100.000,002 4.000,003 2.000,004 2.000,005 6.000,006 1.000,00wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy została wykonana. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, że te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym za dowody te uznaje się referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były lub są wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, w której na 1 zamówienie składają się min. dwie dostaw. Jeżeli wykonawca składa ofertę na większą ilość zadań, to winien wykazać się wykonaniem takiej samej ilości zamówień na ile składa ofertę (obejmujących przedmioty określone w zadaniach, na które składa ofertę, na kwotę brutto zgodną z wymaganiami stawianymi przez zamawiającego).Gdy cena dostawy wyrażona została w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość na podstawie kursu średniego walut obcych ogłoszonego przez NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany kursu średniego walut obcych ogłoszonego przez NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania;KONSORCJUM - ww. dokumenty składa co najmniej jeden z członków,b. dla wszystkich zadań Wykonawca prześle opisy (karty charakterystyki, broszury, ulotki, itp.) i instrukcji użycia (w języku polskim) poświadczone ich autentyczność na wszystkie produkty objęte treścią złożonej oferty;KONSORCJUM - ww. dokumenty składa co najmniej jeden z członków,2) zdolności finansowej lub ekonomicznej: Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:Nr zadania Wartość (zł)1 100.000,002 4.000,003 2.000,004 2.000,005 6.000,006 1.000,00Jeżeli wykonawca składa ofertę na większą ilość zadań to winien wykazać się posiadaniem ubezpieczenia na sumę kwot tych zadań np. składając ofertę na zadania nr 2 i 5 wartość winna wynosić min. 10.000,00 złKONSORCJUM - ww. dokumenty składa co najmniej jeden z członków,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach