Przetargi.pl
Dostawa okulistycznego sprzętu medycznego

Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Żwirki i Wigury 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 285 40 31
  • Data zamieszczenia: 2022-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Żwirki i Wigury 10
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 61 285 40 31
    REGON: 000308560
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa okulistycznego sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego okulistycznego sprzętu medycznego, fabrycznie nowego, nieużywanego np. jako wersja demonstracyjna:a) aparatu do przeprowadzania badań OCT,b) zespolonego urządzenia posiadającego funkcję: autorefraktometru, keratometru, pachymetru optycznego (bezdotykowego), tonometru bezdotykowego (stacja diagnostyczna).2. Minimalne parametry jakie musi spełniać sprzęt okulistyczny określone zostały w załączniku nr 1 do Specyfikacji (opis przedmiotu zamówienia).3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu okresu rękojmi za wady i gwarancji wynoszącej 24-miesiące na oferowany przedmiot zamówienia, liczonego od daty podpisania protokołu odbioru. W okresie gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:1) bezpłatnej, gwarancyjnej, planowej, technicznej obsługi serwisowej wykonywania przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta, 2) przystąpienia do usunięcia awarii (czas reakcji) w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-15.00) najpóźniej do trzech dni roboczych, liczonych od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Za przystąpienie do usunięcia awarii Zamawiający uzna działanie Wykonawcy, które ma doprowadzić do usunięcia usterki lub rozpoczęcia diagnozy uszkodzenia w drodze wywiadu technicznego, serwisu zdalnego lub wizyty osobistej pracownika działu serwisu Wykonawcy, 3) naprawy sprzętu w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii. W przypadku konieczności importu części zamiennych lub konieczności naprawy urządzenia poza granicami kraju Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie terminu naprawy urządzenia do 14 dni roboczych,4) wymiany sprzętu na nowy w przypadku trzech awarii niezawinionych przez Zamawiającego, powodujących jego wyłączenie z eksploatacji w okresie jednego roku trwania gwarancji, przy spełnieniu warunków naprawy gwarancyjnej, 5) przekazania Zamawiającemu, po każdej planowej czynności serwisowej oraz każdej naprawie, raportu serwisowego zawierającego w szczególności opis wykonanych czynności serwisowych lub opis wykonanej naprawy z określeniem zużytych do naprawy części oraz określeniem czasu trwania naprawy serwisowej lub czynności serwisowej. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru: instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim, kartę gwarancyjną, paszport techniczny.5. Przedmiot zamówienia jako wyrób medyczny musi posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) i przepisach wykonawczych do tej ustawy.6. Termin płatności: 60 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.7. Wykonawca może dostarczać fakturę zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.8. Zamawiający do niniejszej SWZ załączył projekt umowy (Załącznik nr 6 do SWZ), która zostanie podpisana z Wykonawcą.9. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne, dopuszcza się odpowiednio: rozwiązania, elementy, materiały urządzenia równoważne. Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny, to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym ale posiada, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, to takie, które pozwolą zachować wszystkim projektowanym:1) instalacjom, urządzeniom, wyrobom: parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi instalacjami i/lub urządzeniami i/lub wyrobami w sposób założony przez projektanta oraz pozwalające przy tym uzyskać parametry nie gorsze od założonych w opisie przedmiotu zamówienia,2) elementami konstrukcyjnymi i konstrukcjom: wszystkie parametry nie gorsze, niż zakładane.3) zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej sygn. akt KIO/UZP 1400/08 „Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry”.10. Jeżeli w SWZ bądź w załącznikach do SWZ zostały wskazane jakiekolwiek nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, normy czy pochodzenie (materiałów lub urządzeń), należy przyjąć, że Zamawiający zawsze dopuszcza rozwiązanie równoważne. Celem niniejszego postępowania jest osiągnięcie określonej w SWZ jakości i funkcjonalności, a nie nabycie materiałów lub urządzeń konkretnej marki lub producenta. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do SWZ występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała tym wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: dwie dostawy aparatów do przeprowadzania badań OCT oraz dwie dostawy zespolonych urządzeń posiadających funkcję: autorefraktometru, keratometru, pachymetru optycznego (bezdotykowego), tonometru bezdotykowego (stacja diagnostyczna).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub Wykonawcy polegającego na zasobach podmiotu trzeciego, całość doświadczenia musi wykazać jeden Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby. Doświadczenie nie podlega sumowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach