Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" ogłasza przetarg
- Adres: 04-730 Warszawa, Al. Dzieci Polskich 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8151024 , fax. 022 8151015
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Al. Dzieci Polskich 20 20
04-730 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8151024, fax. 022 8151015
REGON: 00055796100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oksygenatorów, hemofiltrów, zestawów do podawania kardiopleginy, zacisków, przedłużek, ssaków dodatkowych oraz cewników balonowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oksygenatorów, hemofiltrów, zestawów do podawania kardiopleginy, zacisków, przedłużek, ssaków dodatkowych oraz cewników balonowych - 8 pakietów.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:1.Oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem oraz dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy - według załącznika nr 6 do SIWZ, 2.Katalogów/ folderów oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim- dotyczy pakietów 2-05, 8, 3.Wzorów oferowanego przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w OPZ- dotyczy pakietów 1, 6 i 7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331823002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; Ocena spełniania warunków, o których mowa powyżej, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oksygenatorów i hemofiltrów
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa oksygenatorów wraz z wyposażeniem oraz hemofiltrów
Dodano: 2015-07-06 - Dostawa oksygenatorów z kompletem drenów, hemofiltrów i zestawów do podawania kardiopleginy
Dodano: 2014-05-22 - Dostawa oksygenatorów, z kompletami drenów i oprzyrządowaniem, hemofiltrów oraz zestawów do podawania kardiopleginy
Dodano: 2012-01-18 - Dostawa oksygenatorów z kompletami drenów i wyposażeniem, hemofiltrów, zestawów do podawania kardiopleginy
Dodano: 2010-12-15 - Dostawa hemofiltrów, oksygenatorów, zestawów do podawania kardiopleginy, linii tętniczo- żylnych do oksygenatorów oraz cewników do hemodializy i permanentnych - 6 pakietów
Dodano: 2009-06-19