Przetargi.pl
Dostawa oklejarki do klejenia książek w oprawie miękkiej na potrzeby Zakładu Poligrafii Wydawnictwa Uniwersytetu Gdańskiego.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2014-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oklejarki do klejenia książek w oprawie miękkiej na potrzeby Zakładu Poligrafii Wydawnictwa Uniwersytetu Gdańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: oklejarki do klejenia książek w oprawie miękkiej na potrzeby Zakładu Poligrafii Wydawnictwa Uniwersytetu Gdańskiego. 2. Miejsce dostawy: Zakład Poligrafii, Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego,ul. Armii Krajowej 119-121 w Sopocie. 3. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Gwarancja na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca może zapewnić dłuższy czas gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu zawarte są w § 3 projektu umowy. 5. Wykonawca oświadcza, że: 1) przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy, 2) poniesie koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 3) zapewni dostawę, rozładunek, wniesienie, instalację, uruchomienie sprzętu, dostarczenie wszelkich materiałów eksploatacyjnych koniecznych do jego uruchomienia i sprawdzenie jego działania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 4) zapewni szkolenie czterech osób z pełnej obsługi sprzętu, w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, 5) zaoferowany sprzęt dostarczy Zamawiającemu w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 6) zaoferowany sprzęt jest pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, 7) zaoferowany sprzęt posiada oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 8) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203), 9) zaoferowany sprzęt spełnia wszystkie parametry techniczne opisane w załączniku 2 do SIWZ. 6. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 umowy, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu w jego pełnym zakresie. 7. W przypadkach określonych w pkt. 6 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu sprzętu wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony § 4 umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429910009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną