Jednostka Wojskowa 4024 ogłasza przetarg
- Adres: 81-660 Gdynia, ul. Strażacka 2-8
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6265076 , fax. 58 6265076
- Data zamieszczenia: 2011-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4024
ul. Strażacka 2-8 2-8
81-660 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 6265076, fax. 58 6265076
REGON: 22047026700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OGUMIENIA I ROZRUCHOWYCH AKUMULATORÓW KWASOWYCH sprawa 78/JW4024/2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna ( do dnia 31.01.2012 r.) dostawa ogumienia i rozruchowych akumulatorów kwasowych do pojazdów na potrzeby własne Zamawiającego. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z przedstawioną ofertą i powinien odpowiadać Polskim Normom, właściwym dla ogumienia i rozruchowych akumulatorów kwasowych. 2. Czas dostawy maksymalnie 4 dni robocze od dnia złożenia pisemnego zamówienia przez Zamawiającego. 3. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest magazyn Służby Czołgowo Samochodowej Zamawiającego znajdujący się na terenie Jednostki Wojskowej 4024 w Gdyni przy ul. Strażackiej 2 do 8. Do czasu fizycznego przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie towaru i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę. W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych w trakcie przekazywania zamówionego przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na nowy bez wad. 4. Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych albo ukrytych wad jakościowych w okresie terminu gwarancyjnego otrzymanego towaru, pozostawi towar do dyspozycji Wykonawcy, powiadamiając go niezwłocznie (telefonicznie lub faksem) o stwierdzonych brakach lub wadach oraz potwierdzi to przesłaniem protokółu reklamacyjnego. Dostawca rozpatrzy reklamację Zamawiającego w terminie max 7 dni od dnia zgłoszenia. UWAGA 1 !!! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym (załącznik nr 1a odpowiednio do części ) co stanowić będzie integralną część umowy. W trakcie sporządzania formularzy cenowych Wykonawcy wypełnią szczegółowo kolumnę nr 2 numer części*, wpisując w poszczególne komórki własny numer katalogowy (indeksowy) części (zespołu). Wykonawcy zobowiązują się stosować wpisane przez siebie numery katalogowe (indeksowe) w trakcie fakturowania dostarczanego towaru (po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty i podpisaniu stosownej umowy) w całym okresie trwania umowy. Wykonawcy muszą wypełnić kolumnę nr 3 Proponowany przedmiot zamówienia (wykonawca wpisuje parametry proponowanego do sprzedaży towaru analogicznie jak zamawiający)*. Nie wypełnienie którejkolwiek komórki w zestawieniu skutkować będzie odrzuceniem oferty. UWAGA 2 !!! Podane przez wykonawcę ilości służą wyłącznie do wyłonienia najkorzystniejszej oferty. Ilości zamawianych części zamiennych określonych w ofercie mogą ulec zwiększeniu lub mogą nie być zamówienie w ogóle. Wykonawcy nie maja praw wnosić z tego tytułu żadnych roszczeń. Zamawiający przewiduje między innymi następujące możliwości dokonywania zmian w umowie: zmiana wartości zamówienia (ograniczenie wielkości usługi spowodowane zmianami organizacyjnymi w jednostce Zamawiającego). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ogumienia do maszyn i pojazdów należących do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1 - Dostawy ogumienia do maszyn przemysłowych ZADANIE NR 2 - Dostawy ogumienia do pojazdów transportowych Sygn. akt 3/PN/2016
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa opon nowych, bieżnikowanych i dętek
Dodano: 2016-02-10 - SUKCESYWNE DOSTAWY OPON DO SPRZĘTU I POJAZDÓW SILNIKOWYCH
Dodano: 2015-08-19 - SUKCESYWNE DOSTAWY OPON DO SPRZĘTU I POJAZDÓW SILNIKOWYCH
Dodano: 2015-06-18 - Dostawy ogumienia do maszyn i pojazdów należących do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1 - Dostawy ogumienia do maszyn przemysłowych ZADANIE NR 2 - Dostawy ogumienia do pojazdów transportowych Sygn. akt 23/PN/2014
Dodano: 2014-08-01 - SUKCESYWNE DOSTAWY OPON DO SPRZĘTU I POJAZDÓW SILNIKOWYCH
Dodano: 2014-06-02 - dostawa opon nowych, bieżnikowanych i dętek
Dodano: 2014-02-11 - SUKCESYWNE DOSTAWY OPON DO SPRZĘTU I POJAZDÓW SILNIKOWYCH
Dodano: 2013-04-22 - Dostawa opon nowych, bieżnikowanych i dętek
Dodano: 2013-02-20 - Dostawę i wymianę ogumienia w pojazdach należących do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. z podziałem na zadania. Sygn. akt 04/PN/2013
Dodano: 2013-02-01