Przetargi.pl
DOSTAWA OGUMIENIA DO POJAZDÓW Z 13 WOG ORAZ INSTYTUCJI I JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU W 13 WOG – sprawa nr 103/2019

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OGUMIENIA DO POJAZDÓW Z 13 WOG ORAZ INSTYTUCJI I JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU W 13 WOG – sprawa nr 103/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia do pojazdów z 13 WOG oraz instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 13WOG, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ i Załączniku Nr 1 do SIWZ, na warunkach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zakres i rodzaj przedmiotu zamówienia: TYP OGUMIENIA (BEZDĘTKOWE) I ILOŚĆ: 1. Opona 7.50 R16C dętkowa uniwersalna - 5 ; 2. Opona 10R/22,5 bezdętkowa całoroczna - 7 ; 3. Opona 11R22,5 XZY-3 uniwersalna - 10 ; 4. Opona 185/65 R14 letnia - 5 ; 5. Opona 195/65/R16C zimowa - 4 ; 6. Opona 205/55 R16 letnia - 5 ; 7. Opona 205/55 R16 letnia - 4 ; 8. Opona 205/55 R16 zimowa - 4 ; 9. Opona 205/65/R16C letnia - 5 ; 10. Opona 205/75 R 16C letnia bezdętkowa - 5 ; 11. Opona 215/70R15C letnia bezdętkowa - 5 ; 12. Opona 215/70R15C zimowa bezdętkowa - 5 ; 13. Opona 235/65 R16C zimowa bezdętkowa - 5 ; 14. Opona 295/80 R 22,5 całoroczna bezdętkowa - 14 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Typ ogumienia (bezdętkowego), Indeks nośności , Indeks prędkości, Klasa efektywności paliwowej, Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni, Klasa zewnętrznego hałasu toczenia: Opona 7.50 R16C dętkowa uniwersalna - 116/114 , N , F , B , 76 ; Opona 10R/22,5 bezdętkowa całoroczna - 144/142 , K , D , C , 73 ; Opona 11R22,5 XZY-3 uniwersalna - 148/145 , K , D , B , 69 ; Opona 185/65 R14 letnia - 84 , T , C , C , 70 ; Opona 195/65/R16C zimowa - 104 , T , E , C , 71 ; Opona 205/55 R16 letnia - 91 , H , C , C , 71 ; Opona 205/55 R16 letnia - 91 , H , E , B , 71 ; Opona 205/55 R16 zimowa - 91 , H , E , C , 71 ; Opona 205/65/R16C letnia - 107/105 , T , C , B , 70 ; Opona 205/75 R 16C letnia bezdętkowa - 110 , R , C , B , 73 ; Opona 215/70R15C letnia bezdętkowa - 109/107 , R , C , C , 73 ; Opona 215/70R15C zimowa bezdętkowa - 109/107 , R , C , C , 73 ; Opona 235/65 R16C zimowa bezdętkowa - 115/113 , R , C , C , 72 ; Opona 295/80 R 22,5 całoroczna bezdętkowa - 154/149 , M , C , C , 74 . Ogumienie winno być wyprodukowane nie później niż w roku 2019, wykonane w I gatunku, fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane. Dostarczone ogumienie co do jego jakości, winno gwarantować możliwość przechowywania zgodnie z PN-C-94300-7: 1997 P „Ogumienie - pakowanie, przechowywanie i transport”. Przedmiot zamówienia winien spełniać uwarunkowania określone w aktualnym świadectwie homologacji wydawanym dla danego producenta lub importera opon oraz posiadać aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 54, w zależności wg jakiego z regulaminów winno być homologowane. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z magazynu Zamawiającego w dniu dostawy lub w terminie 60 dni od daty ostatniej wykonanej dostawy za dany rok realizacji umowy, zużytych opon (kat.V) w ilości ogółem nie większej niż dostarczona ogółem ilość opon objętych zawartą umową, własnym załadunkiem i transportem na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się zagospodarować odebrane od Zamawiającego zużyte opony z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2019 r. poz. 1396 t.j.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. O odpadach (Dz.U. 2019 r., poz. 701 t.j.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 09.12.2014 w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 poz. 1923). Przedstawiciel 13WOG poinformuje Wykonawcę z 14 dniowym wyprzedzeniem (licząc od terminów określonych powyżej) o przygotowaniu do odbioru zużytych opon lub o braku konieczności odbioru zużytych opon. Zamawiający może odstąpić całkowicie od przekazania zużytych opon w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy. Dostarczone ogumienie winno być zgodne z rozmiarem i parametrami określonymi w treści złożonej oferty złożonej przez Wykonawcę. Wszystkie dostarczane opony winny być o takich samym uwarunkowaniach technicznych dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia, w szczególności o takiej samej rzeźbie bieżnika, odpowiedniej do wymagań określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania na etapie realizacji umowy przedłożenia kopii dokumentu aktualnej homologacji. Dostarczony przedmiot zamówienia: a) ma być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez danego producenta opon; b) powinien spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1222/2009 z dnia 25 listopada 2009 roku w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów (Dz.U.UE.L.2009.342.46); c) musi być opakowany w sposób zapewniający zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt oraz dokonać rozładunku towaru (Wykonawca własnym staraniem zapewnia osoby i sprzęt niezbędny do rozładunku) oraz wniesienia dostarczonego ogumienia do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 34351100-3. Każdy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą kopii / wydruku etykiety według Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1222/2009 z dnia 25 listopada 2009 roku w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów (Dz.U.UE.L.2009.342.46) lub informacji na druku Załącznika nr 1a do SIWZ, który stanowi Informację o oferowanym przez Wykonawcę produkcie. Etykieta lub informacje o produkcie winny zawierać co najmniej następujące dane: a) nazwa producenta, b) typ bieżnika, c) indeks nośności, d) indeks prędkości, e) klasa przyczepności na mokrej nawierzchni, f) klasa efektywności paliwowej, g) klasa i wartość zewnętrznego hałasu toczenia oferowanego przedmiotu zamówienia Powyższe dane są wymagane w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa opon odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego (podstawa: § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126, Dz.U. z 2018 r., poz. 1993) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza wydruk etykiety z Internetu, kopię, zdjęcie itp.(wersja obcojęzyczna winna zostać przetłumaczona na język polski). Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1.000,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale IX. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 t.j.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w Rozdziale VIII ust. 4 pkt. 2-5 SIWZ, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 54 1010 1078 0105 5913 9120 2000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4 pkt 2-5 SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie, o którym mowa powyżej w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Etykiety / informacje oferowanego ogumienia - zgodnie z treścią Rozdziału III ust. 11. 4) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 2. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 13 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu: w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach