Przetargi.pl
Dostawa ogumienia do pojazdów będących na wyposażeniu 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://platformazakupowa.pl/pn/24wog
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ogumienia do pojazdów będących na wyposażeniu 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia do pojazdów będących na zaopatrzeniu 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego według asortymentu i ilości podanych w zestawieniu cenowym przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do siwz). 2. Dostarczony przez Wykonawcę towar będzie gatunku I (nowy), zapakowany w oryginalne opakowanie producenta (jeżeli występuje). 3. UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY: Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynu wg. Wykazu Odbiorców (załącznik nr 2 do umowy) wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. 3.1. Dostarczony towar w danej pozycji, powinien odpowiadać wszelkim normom jakościowym oraz posiadać wymagane parametry techniczne, rok produkcji towaru to 2020. 3.2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru w ilościach i cenach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ/ zał. nr 1 do umowy, do magazynu wskazanego przez Zamawiającego, określonego w załączniku nr 2 do umowy. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówiony towar oznaczony liczbą odpowiadającą danej pozycji z zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ/zał. nr 1 do umowy). 3.4. Wykonawca dostarczy do każdego asortymentu z zamówienia karty wyrobu. 3.5. Zamawiający odmówi odbioru towaru w przypadku, gdy stan techniczny, zewnętrzny będzie wskazywał na ich uszkodzenie. 3.6. Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na zakupiony towar, a w przypadku dłuższej gwarancji na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej wydawanej na każdą sztukę oddzielnie. 3.7. Wykonawca jest zobowiązany wydać Zamawiającemu w momencie dostawy dokumenty gwarancyjne towaru. 3.8. W przypadku dostawy towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości. 3.9. Zamawiający sprawdzi dostarczony towar i odeśle podpisaną czytelnym podpisem WZ do Wykonawcy. 3.10. Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (Magazyn służby czołgowo samochodowej 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Węgorzewie) od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie (wg wykazu Odbiorców / adresatów) na min. 48 godz. przed dostawą towaru. Dostawę należy realizować: Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego (załącznik nr 1 do umowy) - ( np. : poz. nr 1 lub nr 1 + nr 2 ). Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynu. Rozładunek należy zapewnić zgodnie z punktem 1. (Należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). 3.11. Przy dostawie towaru do magazynu Zamawiający wymaga obecności przedstawiciela Wykonawcy – w przeciwnym razie przysługuje Zamawiającemu prawo nie przyjęcia towaru. 3.12. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu towaru do określonego magazynu zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela 24 WOG Giżycko) na dokumencie WZ (wystawiony w 3–egzemplarzach). Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment. Przy dostawie asortymentu Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. 4. Informacje dodatkowe: 4.1. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie swoich pracowników, współpracowników i środków transportu, rygorom procedur bezpieczeństwa obowiązującym w Jednostce Wojskowej w czasie realizacji usługi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) w zakresie działania „Wewnętrznych Służb Dyżurnych” oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2019r poz. 742). 4.2. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej Jednostki Wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie, której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 5 do siwz) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. 4.3. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami §54 pkt 1-5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017r w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39522000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 600,00 zł (cztery tysiące sześćset złotych,00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 28/2020 - dostawa ogumienia do pojazdów będących na wyposażeniu 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty; 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 3 do siwz). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) Zestawienie cenowe (załącznik nr 2 do siwz) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną