Przetargi.pl
Dostawa ogumienia do autobusów komunikacji miejskiej

Miejski Zakład Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 62500 Konin, ul. M. Dąbrowskiej
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2428942 w. 51 , fax. 632 429 273
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji
    ul. M. Dąbrowskiej 8
    62500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2428942 w. 51, fax. 632 429 273
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk-konin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ogumienia do autobusów komunikacji miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup nowych opon do autobusów komunikacji miejskiej oraz opon bieżnikowanych wraz z dostawą i montażem, a także usługi naprawy ogumienia”. 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1/ zakup fabrycznie nowych opon bezdętkowych ze wzmocnionym bokiem do autobusów komunikacji miejskiej o następujących parametrach: 1. Opona bezdętkowa 295/80 x 22,5 (preferowany typ bieżnika-C lub równoważny) - 20 szt. 2. Opona bezdętkowa 275/70 x 22,5 (preferowany typ bieżnika - C lub równoważny) - 72 szt. 3. Opona bezdętkowa 275/70 x 22,5 (preferowany typ bieżnika - U-AP 001 lub równoważny) - 120 szt. 2/ zakup opon bieżnikowanych bezdętkowych o rozmiarach: - 295/80 x 22,5 (typ bieżnika –BZE lub równoważny) - 12 szt. - 275/70 x 22,5 (typ bieżnika – BDU lub równoważny) - 24 szt. * UWAGA: Za równoważne uważać będzie się opony, które zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym mogą być stosowane na tej samej osi z oponami określonymi powyżej. Nazwy handlowe wymienione powyżej określają jednoznacznie rzeźbę bieżnika opony. 3/ montaż zakupionych opon – wg cen obowiązujących u Wykonawcy w dniu dokonania dostawy 4/ usługi naprawy ogumienia – wg cen obowiązujących u Wykonawcy w dniu wykonania 2. Ilości podane w punkcie 1/ i 2/ określają szacunkowe potrzeby w okresie obowiązywania umowy tj. do 31.12.2018r i nie stanowią zobowiązania dla Zamawiającego do zakupu opon w takiej ilości ani podstawy do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę z tytułu zmniejszonego zakupu. Zamawiający w ramach maksymalnej wartości zamówienia zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych rodzajów opon, o których mowa w pkt 1/ i 2/ w zależności od potrzeb wynikających z bieżących zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34352200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (oryginał zobowiązania). 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp. 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w 5.1). Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wykazać: 1) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego, 3) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną