Jednostka Wojskowa 2414 ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6847323, 022 6848574 , fax. 022 6847323
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2414
ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6847323, 022 6848574, fax. 022 6847323
REGON: 01027255800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa - Obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ogumienia dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Spr.Nr 32/09/12RWT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa ogumienia dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych- szczegółowo określonych w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1000,00 zł. (słownie: tysiąc złotych).Wadium może być wnoszone w następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający będzie oceniał spełnianie wymaganych warunków poprzez ocenę złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów (spełnia / nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych; (załącznik nr 2 do SIWZ) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli podmioty występują wspólnie - wymagana jest umowa regulująca ich współpracę. 2. Dokumenty wskazane powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Wykonawcy, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, zostaną przez zamawiającego wezwani do ich złożenia w określonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie), spowoduje wykluczenie wykonawcy (art.24 ust.2 pkt.3) i odrzucenie oferty (art. 24 ust. 4). 5. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie go z postępowania (art.24 ust. 2, pkt. 2) i odrzucenie oferty (art. 24 ust. 4). 6. Celem umożliwienia oceny, oferta musi zawierać formularz ofertowy wypełniony co do treści według dołączonego wzoru - (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Jeżeli podmioty występują wspólnie - przed podpisaniem umowy wymagana jest umowa regulująca ich współpracę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa nowych opon, dętek i ochraniaczy
Dodano: 2016-07-27 - Zakup opon do pojazdów służbowych
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa opon letnich z przeznaczeniem do samochodów osobowych, dostawczych i mikrobusów będących na ewidencji Jednostki Wojkowej Nr 6021 (Sprawa nr: 31/2016/PN/CZOŁG.SAM)
Dodano: 2016-04-14 - Zakup opon do pojazdów służbowych (motocykle)
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa ogumienia trakcyjnego letniego i całorocznego do samochodów
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa ogumienia zimowego do pojazdów służbowych, sprawa nr 207/Ctr/15/EZ
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa ogumienia trakcyjnego zimowego i całorocznego do samochodów.
Dodano: 2015-09-10 - Zakup opon do pojazdów służbowych
Dodano: 2015-05-12 - Dostawa ogumienia trakcyjnego letniego do samochodów
Dodano: 2015-02-13 - Dostawa ogumienia trakcyjnego zimowego i całorocznego do samochodów
Dodano: 2014-10-10