Przetargi.pl
DOSTAWA OGUMIENIA DO PODNOŚNIKÓW WIDŁOWYCH

Jednostka Wojskowa 4824 ogłasza przetarg

  • Adres: 08-530 Dęblin, Osiedle Stawy
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8651632 w. 203 , fax. 081 8651702 w. 225
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4824
    Osiedle Stawy
    08-530 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 081 8651632 w. 203, fax. 081 8651702 w. 225
    REGON: 43045913900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OGUMIENIA DO PODNOŚNIKÓW WIDŁOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia do podnośników widłowych typu LUNA TH 20-1200, GPW 400T, GPW 200T do Jednostki Wojskowej 4824 Stawy - Skład Dęblin. Wymagania eksploatacyjno-techniczne przedmiotu dostawy 1) Zamawiający wymaga wyłącznie dostawy wyrobów nowych, jakości/gatunku kategorii I, produkcji z 2008-2009 r. o parametrach nie mniejszych niż wykazane w specyfikacji oraz o odpowiedniej rzeźbie bieżnika. Przy czym możliwość zaoferowania wyrobów z lat 2008-2009 dotyczy wyłącznie poz. 1 tabeli opona dętkowa 14.00x24. Pozostałe wyroby muszą pochodzić z roku produkcji 2009; 2) Zamawiane wyroby będą podlegały odbiorowi ilościowemu i jakościowemu przez właściwe terytorialnie Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe. 3) Dostarczone wyroby powinny być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych w okresie 36 miesięcy. 4) Gwarancja: 36 miesięcy od daty podpisania protokołu przyjęcia - przekazania przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego (odbiorcy). Powyższe wymagania gwarancyjne muszą być wpisane do kart gwarancyjnych dołączonych do dostarczanego ogumienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium; Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie - 3 000,00 zł; Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: NBP O/ Okręg. LUBLIN, nr rach.: 10 1010 1339 0001 7213 9120 0000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy prowadzą potwierdzoną wpisem do ewidencji lub właściwego rejestru działalność gospodarczą. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy. 1) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w rozdziale IV SIWZ. 2) Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty (stanowiącej, załącznik Nr 1 SIWZ): 1) Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu oferty: a) oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; c) oświadczenie, w jakim zakresie Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, (jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców) wraz z ich wskazaniem. 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień .... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) dowód wniesienia wadium (kserokopia). 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2, lit. c) składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę - z terminem ważności dokumentów - jak wyżej. 3. Wykonawcy, wspólnie składający ofertę (spółki cywilne konsorcja): 1) W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokumenty wymienione w pkt 1, ppkt 2, lit. b) rozdziału IV Specyfikacji. Dokument wymieniony w pkt 1, ppkt 2, lit. a) (oświadczenie) może być złożone wspólnie przez tych Wykonawców lub przez pełnomocnika. 2) Wykonawcy, wspólnie składający ofertę ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja. 3) Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 4) Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 5) W formularzu ofertowym, jak również w innych dokumentach w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej(Dz. U. Nr 173, poz. 1807 i Nr 281 poz. 2777), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp). 4. Informacja o dopuszczalności powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia publicznego, podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie tę część zamówienia oraz podać nazwę (firmę) proponowanych podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca odpowiedzialny jest za działania i zaniechania podwykonawców, którym powierza wykonanie części zamówienia, jak za własne działanie lub zaniechanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach