Żegluga Świnoujska ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wybrzeże Władysława IV
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 214 267, , fax. 913 279 979
- Data zamieszczenia: 2020-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Żegluga Świnoujska
ul. Wybrzeże Władysława IV 12
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 214 267, , fax. 913 279 979
REGON: 81050494300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zegluga.swi.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży wyjściowej i ochronnej na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa ubiorów wyjściowych i ochronnych na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej, zwanych dalej „materiałami” lub ”przedmiotem zamówienia” z podziałem na 7 zadań o parametrach wskazanych w załączniku Nr 1 do SIWZ: - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18333000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: uprawnienie do wykonywania określonej działalności (jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnienia, Zamawiający żąda złożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, a w przypadku braku takiego obowiązku – oświadczenia Wykonawcy, że do prowadzonej działalności przepisy nie wymagają szczególnych uprawnień; KONSORCJUM - ww. dokumenty składa co najmniej jeden z członków,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie także Wykonawcę do złożenia: próbek po 1 szt/ parze: 1) zadanie nr 1 – poz. 1, 2, 4, 5, 6; 2) zadanie nr 2 – poz. 3, 4, 5, 6; 3) zadanie nr 3 – próbki oferowanych materiałów o wym. 20 x 20 cm, 4) zadanie nr 4 – próbki oferowanych materiałów o wym. 20 x 20 cm; 5) zadanie nr 5 – poz. 1, 2, 3; 6) zadanie nr 6 – poz. 1, 3; 7) zadanie nr 7 – poz. 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 14, 15, 17, 18, 21, 24. oraz kart charakterystyki, broszury, ulotki - oferowanych wszystkich oferowanych materiałów w wersji papierowej (w języku polskim), celem zweryfikowania, czy oferowane produkty są zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną