Przetargi.pl
Dostawa odzieży służbowej reprezentacyjnej dla pracowników Biura Obsługi Klienta w Muzeum Historii Żydów Polskich

Muzeum Historii Żydów Polskich ogłasza przetarg

  • Adres: 00-157 Warszawa, ul. Anielewicza 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4710300 , fax. 22 4710398
  • Data zamieszczenia: 2014-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Żydów Polskich
    ul. Anielewicza 6 6
    00-157 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4710300, fax. 22 4710398
    REGON: 14031376200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jewishmuseum.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży służbowej reprezentacyjnej dla pracowników Biura Obsługi Klienta w Muzeum Historii Żydów Polskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży służbowej reprezentacyjnej dla pracowników Biura Obsługi Klienta w Muzeum Historii Żydów Polskich, w tym odzieży damskiej w ilości 100 sztuk żakietów i 500 koszul damskich oraz odzieży męskiej w ilości 40 sztuk marynarek i 280 koszul męskich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie partiami w następujących terminach: a. w 2014 roku: 50 sztuk żakietów i 100 koszul damskich oraz 20 sztuk marynarek i 40 koszul męskich. Pierwsza partia odzieży musi zostać dostarczona w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający złoży zamówienie na ww. ilość odzieży wraz z określeniem rozmiarów w dniu zawarcia umowy, b. w 2015 roku: 50 sztuk żakietów i 400 koszul damskich oraz 20 sztuk marynarek i 240 koszul męskich, Zamawiający będzie składał zamówienia co kwartał na konkretne ilości poszczególnych elementów odzieży wraz z określeniem rozmiarów, każda partia musi zostać dostarczona w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 4. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć projekty (rysunek/szkic/zdjęcie z wymiarami każdego rodzaju odzieży, z podaniem rozmiaru, koloru, składu materiału i gramatury) każdego z 4 elementów odzieży służbowej damskiej i męskiej zgodnie ze specyfikacją podaną w tabeli w Załączniku nr 1 do SIWZ. UWAGA: Do oferty nie należy dołączać projektów różnych wariantów/modeli odzieży do wyboru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 182221002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jewishmuseum.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach