Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261847581 , fax. 261847577
- Data zamieszczenia: 2019-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
Żwirki i Wigury 9/13
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261847581, fax. 261847577
REGON: 14626847100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozgst.eb2b.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa - obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej oraz środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej oraz środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 1.1 - 1.2 oraz nr 2, 2.1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik nr 1.1 -1.2 oraz nr 2, 2.1treści SIWZ. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz 1.1 – 1.2 do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz 1.1 – 1.2 do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta WYKONAWCÓW została wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników technicznych, konserwatorów terenu oraz obsługi sprzątającej w SZPZLO Warszawa Praga-Północ”
Dodano: 2024-03-06 - Zakup i dostawa odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie.
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa wybranych elementów munduru wyjściowego leśnika w wersji galowej oraz dla asysty honorowej – wersja testowa – powtórzenie
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa wybranych elementów munduru wyjściowego leśnika w wersji galowej oraz dla asysty honorowej – wersja testowa
Dodano: 2023-07-24 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników PW
Dodano: 2023-06-27 - Zakup i sukcesywna dostawa obuwia roboczego, rękawic roboczych, obuwia sportowego, zapasek kucharskich i kelnerskich - nr sprawy: 10/ZP/2023
Dodano: 2023-06-19 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2023-03-28 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2023-03-28 - Sukcesywna dostawa odzieży branżowej, specjalnej odzieży roboczej i dodatków np. obuwia na potrzeby bieżącej pracy Narodowego Instytutu Kardiologii
Dodano: 2023-03-16 - Dostawa sortów mundurowych oraz odzież i obuwia roboczego w roku 2023
Dodano: 2023-02-02