Przetargi.pl
Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia, ręczników i rękawic roboczych oraz środków czystości bhp dla PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Piekarskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5762537 , fax. 82 5766830
  • Data zamieszczenia: 2013-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Piekarskiego 3 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 5762537, fax. 82 5766830
    REGON: 11008453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkrasnystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia, ręczników i rękawic roboczych oraz środków czystości bhp dla PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Ofertę należy złożyć oddzielnie na każdą część. Każda część będzie oceniana osobno. Część I: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, roboczej, obuwia, ręczników i rękawic roboczych dla pracowników PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie według rodzajowego i ilościowego zestawienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo - cenowy) dla Części I. a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dostarczonym towarom gwarancję na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja minimum 12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy. W zakresie części I zamówienia Wykonawca zobowiązuje się, aby dostarczone produkty były należytej jakości b) Oferowane przedmiot zamówienia winien spełniać normy wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ dla Części I. c) Podane zapotrzebowanie jest wielkością orientacyjną i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy. W przypadku zakupu w ilości mniejszej niż określona w Załączniku nr 2 do SIWZ dla Części I ( szacunkowe ilości), Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. d) W przypadku, gdy Zamawiający nie określi konkretnych rozmiarów i kolorystki odzieży, obuwia i rękawic Zamawiający wymaga, aby proponowana odzież, obuwie i rękawice były dostępne w pełnej rozmiarówce i kolorystyce dostępnej u Producenta. e) Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu umowy. Dostarczona odzież robocza musi posiadać wymagane atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującym stanem prawnym, które Wykonawca przedstawi na każde jego żądanie. f) Wykonawca będzie realizował dostawy sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego zgłaszanych faksem lub drogą elektroniczną na adres e-mailowy. g) Wielkość, każdej partii dostarczonych materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy do miejsc określonych w zamówieniu. h) Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment w terminie 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia, w godz. od 8-15, od poniedziałku do piątku. i) W przypadku nie dotrzymania terminu dostawy przez Wykonawcę, Zamawiający zakupi niedostarczoną partię przedmiotu umowy u innego dostawcy, a ewentualną różnicą kosztów obciąży Wykonawcę chyba, że wydłużenie terminu nastąpi z uzasadnionych powodów, o których Zamawiający zostanie poinformowany. j) Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. k) Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszystkimi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem. Logo -załącznik nr 8 do SIWZ powinno być umieszczone na tylnej części bluz lub kurtek (na plecach) l) Dostarczona partia towaru nie będzie odebrana przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia, umową lub fakturą. ł) W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 9 umowy do SIWZ. Kod CPV: 18 800000-7 - Obuwie 18 10 0000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne 18 141000-9 - Rękawice robocze 39 514100-9 - Ręczniki 35 113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Część II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Środków czystości BHP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo - cenowy) dla Części II. a) Oferowane przedmiot zamówienia winien posiadać atest PZH b) posiadać karty charakterystyki do środków chemicznych, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pierwszą dostawą do siedziby Zamawiającego w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Karty charakterystyki muszą być sporządzone w języku polskim. c) Podane zapotrzebowanie jest wielkością orientacyjną i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy. W przypadku zakupu w ilości mniejszej niż określona w Załączniku nr 2 do SIWZ dla Części II ( szacunkowe ilości), Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. d) Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu umowy. e) Wykonawca będzie realizował dostawy sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego zgłaszanych faksem lub drogą elektroniczną na adres e-mailowy. f) Wielkość, każdej partii dostarczonych materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy do miejsc określonych w zamówieniu. g) Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment w terminie 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia, w godz. od 8-15, od poniedziałku do piątku. h) Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. i) Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, j) Dostarczona partia towaru nie będzie odebrana przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia, umową lub fakturą. Kod CPV: 39813000 -4 - Pasty i proszki czyszczące 39832000 -3 - Produkty do zmywania naczyń 33711900 -6 - Mydło 39811100 -1 - Odświeżacze powietrza 39830000 - 9 - środki czyszczące 39833000 - 0 - produkty do kurzu 39831600 - 2 - środki do czyszczenia toalet 33763000 - 6 - Ręczniki papierowe do rąk 33761000 - 2 - Papier toaletowy 25161200 - 9 - Roztwory myjące k) Dostarczony przedmiot zamówienia będzie pełnowartościowy do użytku przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty otrzymania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 188000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkrasnystaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach