Przetargi.pl
Dostawa odzieży roboczej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Łomży

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/19
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 216-62-15 , fax. 86 2163063
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży
    ul. Szosa Zambrowska 1/19 1/19
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 86 216-62-15, fax. 86 2163063
    REGON: 45019268900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pogotowie.lomza.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży roboczej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami w trybie przetargu nieograniczonego o wartości, wyrażonej w złotych o równowartości mniejszej od 200 000 euro - dla dostaw. Zamówieniu nadano nazwę Dostawa odzieży roboczej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Łomży. Zamówienie oznaczone jest znakiem: 7-OR-2013.Wykonawcy zobowiązani są do powoływania się na wyżej podane oznaczenie we wszystkich kontaktach z Zamawiającym. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej odzieży roboczej - 180 kompletów składających się z kurtki całosezonowej i spodni zimowych, na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Łomży. Szczegółowy wykaz asortymentu stanowi załącznik nr 1 będący integralną częścią SIWZ. Przedmiot zamówienia winien spełniać normy Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (na podstawie art. 38 ust.3 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym Dz.U.Nr 191, poz. 1410, z późn. zm.). Wymagane załączenie certyfikatów CE zastosowanych tkanin do uszycia odzieży stanowiącej przedmiot zamówienia - Załącznik nr 1 SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy celem potwierdzenia jakości tkanin użytych do produkcji przedmiotu dostawy. Negatywna opinia rzeczoznawcy skutkować będzie odstąpieniem od umowy z winy Wykonawcy (w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości). Każda sztuka przedmiotu zamówienia musi być oznaczona metką zawierającą informacje o wyrobie, tj. nazwa tkaniny, skład, sposób konserwacji, technologii, prania i suszenia. W przypadku następujących w okresie trwania umowy zmian przepisów określających wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się dostosować przedmiot zamówienia do ww.wymagań. Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania warunków gwarancji jakości i reklamacji w sposób opisany w załączonym wzorze umowy (§ 5) - Załącznik nr 7 do SIWZ. Warunki i termin dostawy przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w § 4 wzoru umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. Zaoferowanie towaru sprzecznego z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ i niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania. Oferta Wykonawcy na dostawę odzieży roboczej musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1200,00 zł. (słownie złotych: tysiąc dwieście 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: A) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta: 25 2490 0005 0000 4530 6948 7425 w Alior Bank. Wadium wniesione w pieniądzu powinno być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Oryginał dowodu wpłaty wadium na konto Zamawiającego Wykonawca winien załączyć do formularza ofertowego Wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. B) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, C) gwarancjach bankowych, D) gwarancjach ubezpieczeniowych, E) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz: poręczenia bankowego, lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach należy złożyć w formie oryginału: A) z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska), B) gwarancja (poręczenie) musi określać kwotę wadium oraz termin ważności gwarancji (poręczenia) oraz winno z niej wynikać, że Gwarant ( Poręczyciel) działając na zlecenie Wykonawcy gwarantuje nieodwołalnie i bezwarunkowo zapłatę kwoty wadium zgodnie z warunkami przystąpienia do postępowania zapisanymi w SIWZ, do której zwrotu Wykonawca traci prawo w przypadku n/w okoliczności: - Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,- Wykonawca na wezwanie Zamawiającego wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie uzupełnił oświadczeń lub dokumentów i pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Jeżeli zostanie przedłużony termin związania ofertą należy przedłużyć termin ważności wadium lub wnieść wadium ponownie na zasadach określonych w art. 85 ust. 4 uPzp, w celu uzyskania dalszego uczestnictwa w postępowaniu zamówienia publicznego. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie: A) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem (Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz), B) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, C) po podpisaniu umowy z Wykonawcą którego oferta została wybrana, D) jeżeli upłynął termin związania ofertą, E) jeżeli Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a odwołania zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zatrzymanie wadium: A) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, B) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość,cechy użytkowe, wygląd
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pogotowie.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach