Przetargi.pl
DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ; ZESTAWÓW ADR I PRZYRZĄDÓW DO ODMIERZANIA, PRZELEWANIA I PRZECHOWYWANIA PRODUKTÓW NAFTOWYCH; MATERIAŁÓW DO OCHRONY ŚRODOWISKA; MATERIAŁÓW BHP NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ; ZESTAWÓW ADR I PRZYRZĄDÓW DO ODMIERZANIA, PRZELEWANIA I PRZECHOWYWANIA PRODUKTÓW NAFTOWYCH; MATERIAŁÓW DO OCHRONY ŚRODOWISKA; MATERIAŁÓW BHP NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej; zestawów ADR i przyrządów do odmierzania, przelewania i przechowywania produktów naftowych; materiałów do ochrony środowiska; materiałów bhp w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do SIWZ – zestawienie cenowe (do pobrania jako oddzielny plik). Niniejszy dokument będzie wymagany do złożenia dwa dni przed podpisaniem umowy, w formie podanej w załączniku nr 6 do SIWZ. Do oferty nie wymaga się złożenia zestawienia cenowego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE DOSTAWY: a) Wymagany termin realizacji dostawy – według zasad ustalonych w umowie – w terminie maksymalnie do 30 dni od daty podpisania umowy. b) Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynów wskazanych w podpunkcie II wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. c) Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynów od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub faksem na min. 48 godz. przed dostawą towaru. d) W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych paczek, rozładunek zgodnie z treścią punktu b (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). e) Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości zamówienia (zadania) do magazynów 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (z uwzględnieniem podziału na poszczególne służby i sekcje), zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela 24WOG) na dokumencie typu WZ (wystawiony w 3 – egzemplarzach). Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału – wyrobu. f) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom ujętym w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający za równoważność przyjmuje fakt, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo – użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno – użytkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18130000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach