Przetargi.pl
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży roboczej i ochronnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, pochodzącej z bieżącej produkcji, w najlepszym gatunku jakości odzieży roboczej i ochronnej, zwanej dalej odzieżą, której ilości oraz szczegółowy opis określa załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia. 2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie artykułów w miejsca wskazane przez Zamawiającego, tj.: Dział Logistyki UŚ, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 420, a także wydziały UŚ znajdujące się w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie i Cieszynie. 3.Przedmiot umowy realizowany będzie według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie zamówień wystawianych przez Zamawiającego w terminie do 31 grudnia 2013r. licząc od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania ilości odzieży przewidzianej w opisie przedmiotu zamówienia, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. 4.Termin realizacji poszczególnych zamówień nie może być dłuższy niż 28 dni, licząc od daty otrzymania zamówienia, przesłanego przez Zamawiającego faksem, pocztą, pocztą elektroniczną lub dostarczonego osobiście. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj, ilość oraz rozmiar zamawianej odzieży. Dostarczanie odzieży w ramach poszczególnych zamówień będzie odbywać się w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:00. Warunkiem zrealizowania dostawy jest obecność przedstawiciela Wykonawcy podczas jej trwania. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania odzieży określonej szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia w cenach zaoferowanych w wykazie odzieży (załącznik nr 2 do SIWZ). 6.Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na oferowaną odzież, nie krótszej niż 12 miesięcy. Okres gwarancji dla danej partii odzieży rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego w ramach danego zamówienia. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej ilości odzieży określonej w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), a tym samym pełnej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 8.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odzieży równoważnej w stosunku do odzieży wskazanej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu odzieży oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowana odzież wykonana była pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ odzieży wskazanej w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu odzieży należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Za równoważną Zamawiający uzna odzież, której parametry techniczne i funkcjonalne nie będą gorsze niż te, które zostały wskazane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w opisanym wyżej zakresie, w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 12.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 13.Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 14.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 15.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181130004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100). 2.Wadium może być wniesione: 1)w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2)w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub 3)w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 4)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego - Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. 4.Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 1)nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: 2)zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 3)oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 4)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy). 5)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego), 6)gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5.Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 niniejszej Specyfikacji. 6.W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 5 niniejszej Specyfikacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 8.W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty. 9.Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1)w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2)którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach