Przetargi.pl
DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ

Stawy Milickie S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 56300 Milicz, Ruda Sułowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 847 110 , fax. 713 847 110
  • Data zamieszczenia: 2017-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stawy Milickie S.A.
    Ruda Sułowska 20
    56300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713 847 110, fax. 713 847 110
    REGON: 2146175600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników przedsiębiorstwa Stawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca: 1) Część I – odzież i obuwie robocze 2) Część II – obuwie robocze 3) Część III - buty robocze/wędkarskie przeznaczone dla wędkarzy i rybaków do użytku przy wszelkich pracach rybackich 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca powinien zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione 4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Przed realizacją dostaw Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego dotyczącą koloru (odcienia) przedmiotu zamówienia. Podany kolor opisany jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do obmiaru każdego pracownika przed dokonaniem zamówienia towarów, celem maksymalnego wykluczenia wszelkich reklamacji dot. rozmiaru. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – w zakresie określonym w pkt 1. W przypadku, w którym w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż realizowana umowa wymaga zapewnienia dodatkowej dostawy przedmiotu zamówienia przewidzianego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zamówienie z prawem opcji), powyżej minimalnego wolumenu zamawianego asortymentu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. W przypadku skorzystania z prawa opcji z asortymentu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem lub emailem. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne (minimalne), wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach