41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 261 517 525, , fax. 261 519 536
- Data zamieszczenia: 2020-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
ul. Brygady Pościgowej 5
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 261 517 525, , fax. 261 519 536
REGON: 61456920000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży oraz drobnego sprzętu sportowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr - 40/20/N. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży oraz drobnego sprzętu sportowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr - 40/20/N. 2. Przedmiotem zamówienia został podzielony na 3 odrębne zadania (części zamówienia). - w skład zadania I (część I zamówienia) wchodzi dostawa odzieży i drobnego sprzętu sportowego; - w skład zadania II (część II zamówienia) wchodzi dostawa odzieży i drobnego sprzętu sportowego; - w skład zadania III (część III zamówienia) wchodzi dostawa urządzeń sportowych; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w Formularzu ofertowym - Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w „Ogólnych warunkach umowy” - Załączniku nr 4 oraz 4a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla każdego zadania nr I-III: Część A Oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ -pkt I); 2. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ -pkt I ). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w w/w oświadczeniach (załącznik nr 3 i nr 2 do SIWZ -pkt II). 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (niebędących podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ -pkt III). Oświadczenia, o których mowa powyżej muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, to wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Część B 7. Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, określonych przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.4lblsz.wp.mil.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, dotyczącej między innymi nazw (firm) oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje zamawiającemu w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy: 7.1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład Wzoru Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy). Dla każdego zadania nr 1-12: 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i składać się w szczególności z: 1.1. wypełnionego formularza ofertowego sporządzonego na wzorze stanowiącym -Załącznik Nr 1 do SIWZ; wraz z formularzem ofertowym Wykonawca złoży także: 1.2. oświadczenia -w formie pisemnej (oryginał) pod rygorem nieważności (zgodnie z wzorem stanowiącym Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ); 1.3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz zofertą. (W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza w zakresie zgodności kopii z oryginałem i aktualności pełnomocnictwa). 1.4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium –w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (nie dotyczy); 1.5. pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) -należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeślioferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego) należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.6. Inne dokumenty wymagane przez obowiązujące przepisy. 1.7. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, to wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Przedmiotowe zobowiązanie (w oryginale) wykonawca musi załączyć do oferty. 1.8. Rozwiązania równoważne: W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego (o innym numerze katalogowym niż wskazany w tabeli nr 2 formularza ofertowego) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania i udowodnienia wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości poprzez podanie nazwy producenta, numeru katalogowego (o ile został on nadany) lub innych danych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni ,,Roztocze” przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych”
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa sprzętu sportowego dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Lublinie
Dodano: 2020-07-08 - dostawa sprzętu sportowego dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w zakresie 11 (jedenastu) części do magazynu 32 WOG w Zamościu: CZĘŚĆ NR 1: Dostawa bram dmuchanych start-meta; CZĘŚĆ NR 2: Dostawa sprzętu, urządzeń i maszyn sportowych; CZĘŚĆ NR 3: Dostawa sprzętu do BNO; CZĘŚĆ NR 4: Dostawa lin, zestawów TRX, sprzętu do sportów walki i inne; CZĘŚĆ NR 5: Dostawa poręczy gimnastycznych, skrzyń, stołu do tenisa i inne; CZĘŚĆ NR 6: Dostawa suwnicy – maszyny sportowej; CZĘŚĆ NR 7: Dostawa piłek, skakanek i toreb sportowych i inne; CZĘŚĆ NR 8: Dostawa hantli i kettlebelli i stojaków; CZĘŚĆ NR 9: Dostawa nart, sprzętu narciarskiego i rowerów; CZĘŚĆ NR 10: Dostawa sprzętu do tenisa stołowego, tenisa ziemnego, badmintona oraz stoperów z certyfikatem; CZĘŚĆ NR 11: Dostawa sprzętu, urządzeń i maszyn sportowych.
Dodano: 2020-06-24 - Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „STUK PUK - OTWÓRZ DRZWI- rozwój usług społecznych na terenie Gminy Adamów poprzez utworzenie Klubu Seniora”
Dodano: 2020-02-14 - Wyposażenie technologiczne w ramach zamówienia pn.: „Budowa sali gimnastycznej z budową boiska – Szkoła Podstawowa nr 1 w Radzyniu Podlaskim”
Dodano: 2019-01-29 - Dostawa i montaż sprzętu sportowego na potrzeby zadania inwestycyjnego pod nazwą „Modernizacja hali podnoszenia ciężarów wraz z obiektami zaplecza w AWF Filia w Białej Podlaskiej
Dodano: 2018-05-25 - Dostawa materiałów promocyjnych Województwa Lubelskiego [OP-IV.272.39.2018.AGP]
Dodano: 2018-04-06 - „Dostawa wraz z montażem wyposażenia sportowego w ramach realizacji zadania pod nazwą Gminne Centrum Sportu i Rekreacji w Tarnawatce – budowa przyszkolnej sali gimnastycznej”
Dodano: 2018-03-23 - BZP/PN/72/2016 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia siłowni dla Centrum Sportowego Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-12-08