Przetargi.pl
Dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 85-090 Bydgoszcz, ul. Powstańców Wielkopolskich 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5255320 , fax. 52 5255319
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Powstańców Wielkopolskich 7 7
    85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5255320, fax. 52 5255319
    REGON: 09136215200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla policjantów i pracowników policji woj. kujawsko-pomorskiego. Zamówienie obejmuje 13 zadań, na które Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: - zadanie nr 1: dostawa obuwia profilaktycznego damskiego, którego szczegółowy opis oraz zamawiane ilości zawiera załącznik nr 1A do SIWZ, - zadanie nr 2: dostawa czapek, ubrania roboczego, koszul i fartuchów, których szczegółowy opis oraz zamawiane ilości zawiera załącznik nr 1B do SIWZ, - zadanie nr 3: dostawa kamizelek ocieplanych, których szczegółowy opis oraz zamawiane ilości zawiera załącznik nr 1C do SIWZ, - zadanie nr 4: dostawa narękawków i kamizelek odblaskowych, których szczegółowy opis oraz zamawiane ilości i rozmiary zawiera załącznik nr 1D do SIWZ, - zadanie nr 5: dostawa koszul z długim i krótkim rękawem, których szczegółowy opis oraz zamawiane ilości zawiera załącznik nr 1E do SIWZ, - zadanie nr 6:, dostawa podkoszulków z długim rękawem i kalesonów długich, których szczegółowy opis oraz zamawiane ilości zawiera załącznik nr 1F do SIWZ, - zadanie nr 7: dostawa pokrowców białych na czapkę, których szczegółowy opis oraz zamawiane ilości zawiera załącznik nr 1G do SIWZ, - zadanie nr 8: dostawa trzewików, półbutów i botków roboczych, których szczegółowy opis oraz zamawiane ilości zawiera załącznik nr 1H do SIWZ, - zadanie nr 9: dostawa ręczników, których szczegółowy opis oraz zamawiane ilości zawiera załącznik nr 1I do SIWZ, - zadanie nr 10: dostawa rękawic, których szczegółowy opis oraz zamawiane ilości zawiera załącznik nr 1J do SIWZ. - zadanie nr 11: dostawa bluz polarowych damskich, których szczegółowy opis oraz zamawiane ilości zawiera załącznik nr 1K do SIWZ. - zadanie nr 12: dostawa rękawiczek letnich i zimowych z białymi mankietami 5 palcowe, których szczegółowy opis oraz zamawiane ilości zawiera załącznik nr 1L do SIWZ. - zadanie nr 13: dostawa kamizelek na oporządzenie- z kordury, których szczegółowy opis oraz zamawiane ilości zawiera załącznik nr 1Ł do SIWZ. Szacunkowa ilość zamówienia: obuwie profilaktyczne damskie- 70 par; czapki- 225 szt., ubranie robocze drelich: 350 kpl; koszula flanelowa- 300 szt.; fartuch roboczy drelich- 350 szt.; fartuch elanobawełna damski- 50 szt.; kamizelka ocieplana (bezrękawnik)-50 szt.; narękawki odblaskowe- 50 par; kamizelka odblaskowa- 579 szt.; koszula z długim rękawem (ochrona)- 120 szt., koszula z krótkim rękawem-90 szt.; podkoszulek z długim rękawem- 350 szt.; kalesony długie- 200 szt.; pokrowiec biały na czapkę-400 szt.; półbuty męskie- 30 par, botki ocieplane męskie-30 par; trzewiki przemysłowe-70 par; półbuty robocze- 70 par; ręczniki frotte (50 cmx100 cm)-3000 szt., ręczniki frotte (70 cm x 140 cm)- 100 szt., rękawice gumowe grube- 630 par, rękawiczki letnie białe- 5 palcowe- 350 par, rękawice drelich wzmacniane skórą- 650 par, rękawice dziane powlekane wampirki 5-palcowe- 1500 par, bluza polarowa damska- 70 szt., , rękawiczki letnie z białymi manikietami 5 palcowe-120 par, rękawiczki zimowe z białymi mankietami-120 par, kamizelka na oprzadzenie z kordury- 40 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351134003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1400,00 zł /słownie złotych: tysiąc czterysta 00/100/. W przypadku składania oferty na poszczególne zadania wadium wynosi: - dla zadania nr 1: 22 zł, - dla zadania nr 2: 377 zł, - dla zadania nr 3: 12 zł, - dla zadania nr 4: 254 zł, - dla zadania nr 5: 93 zł, - dla zadania nr 6: 65 zł, - dla zadania nr 7: 26 zł, - dla zadania nr 8: 101 zł, - dla zadania nr 9: 165 zł, - dla zadania nr 10: 63 zł. - dla zadania nr 11: 31 zł, - dla zadania nr 12: 126 zł, - dla zadania nr 13: 65 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone: - w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek zamawiającego w NBP Oddział Okręgowy w Bydgoszczy nr konta 95 1010 1078 0077 4813 9120 0000, - wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie zamawiającego, siedziba zamawiającego, pok. nr 7 (Wydział Finansów KWP), czynna w dni robocze w godz. 7.30-10.30 i 12.30-14.00. 5. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę uznania na rachunku bankowym zamawiającego; w pozostałych formach - datę dostarczenia dokumentu zamawiającemu. 6. Dokumenty wymienione w ust. 3 pkt. 2 - 5 muszą uwzględniać zapisy art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 7. Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 9. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium dla wszystkich zadań na jednym dokumencie oraz na zsumowanie kwot wadium, z jednoczesnym obowiązkiem wskazania numerów zadań, których wadium dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach