Przetargi.pl
Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidulanej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-15/WZŻ/2018

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidulanej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-15/WZŻ/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidulanej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt. 2.3. odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego: a) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław b) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław c) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław d) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław e) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław f) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław g) Żłobek nr 10 – ul. Brodatego 17, Wrocław h) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław i) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław j) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław k) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław 2.3.Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę: 1) fartuchów ochronnych – uniwersalnych; 2) fartuchów damskich; 3) zapasek; 4) fartuchów przednich podgumowanych; 5) czepków ochronnych; 6) rękawic termoizolacyjnych do pracy przy piecach konwekcyjnych; 7) rękawic ocieplanych do pracy w pomieszczeniu mroźno-chłodniczym; 8) rękawic ochronnych gumowych; 2.4.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu asortymentowo-cenowym - Załączniku nr 2 do SIWZ. 2.5.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) „Formularz asortymentowo-cenowy”; 11.4. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach