34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2020-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Krakowska 11 B
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska i żółnierzy specjalistów jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34 WOG - zamówienie z podziałem na 3 części (zadania) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34 WOG. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części (zadania): 1) Część (zadanie) nr 1 – Dostawa odzieży bhp; 2) Część (zadanie) nr 2 – Dostawa akcesoriów bhp; 3) Cześć (zadanie) nr 3 – Dostawa obuwia bhp. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym powiadomieniu o planowanym terminie dostawy magazynierów wskazanych przez Zamawiającego. 4. Asortyment ilościowo-rozmiarowy przedmiotu zamówienia do poszczególnych magazynów ustali Zamawiający i przekaże Wykonawcy w terminie 2 dni po zawarciu umowy. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na swój koszt. 6. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy i zapakowany w oryginalne opakowanie producenta. 7. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji jakości liczonej od dnia podpisania przez upoważnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia oznaczony kodem kreskowym zgodnie z postanowieniami Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2014r. poz. 11) – załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.00 – 14.00 zgodnie z terminem realizacji przedmiotu zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych przedmiotu zamówienia podczas odbioru Zamawiający zawiadomi niezwłocznie o tym fakcie Wykonawcę. 11. W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych przedmiotu zamówienia, których nie można wykryć w momencie odbioru, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wadzie w terminie 14 dni od jej wykrycia. 12. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej stanowiącym jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C do SIWZ – w zależności od części zamówienia, o udzielenie której Wykonawca ubiega się – pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, Formularz kalkulacji ceny ofertowej - w zależności od części zamówienia, o udzielenie której Zamawiający się ubiega - załącznik nr 1A i/lub Załącznik nr 1B i/lub Załącznik nr 1C do SIWZ, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kombinezony ochronne dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Dodano: 2022-03-30 - Maski ochronne FFP3 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Dodano: 2022-03-24 - Maski ochronne FFP3 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Dodano: 2022-03-03 - Kombinezony ochronne dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Dodano: 2022-02-16 - Maski ochronne FFP3 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Dodano: 2022-02-11 - Kombinezony ochronne dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Dodano: 2022-02-03 - Zakup kombinezona ochronnego
Dodano: 2022-01-26 - Maski ochronne FFP3 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Dodano: 2022-01-24 - Kombinezony ochronne oraz komplety medyczne jednorazowe dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Dodano: 2022-01-24 - Maski ochronne FFP3 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Dodano: 2022-01-24